Cei mai activi useri din categoria Adolescenţi pe 17 Aprilie 2025 sunt:
Vrei să îți dezvolți gândirea critică și abilitatea de a ține un discurs argumentat? Oferim o invitație la cursul practic de debate pentru adolescenţi.
Concurs! Hai la una din Şcolile de vară pentru adolescenţi organizate de Fundația Calea Victoriei!
S-a lansat prima aplicatie mobila care ofera consiliere gratuita, direct de pe telefonul mobil http://www.116111.ro/descarca-aplicatia Tu ai incercat-o?
Salutare, as vrea sa urmez ASE si nu sunt hotarat între finante banci sau Relatii economice internaționale. Sunt curios daca sunt studenti pe aici care au terminat sau studenti la licență daca aveti...? (mai mult)
Maxim de cat timp pot fi intarzierile la trenuri? Si e adevarat ca se mai pot si intoarce de unde au plecat trenurile? Adica sa zicem ca esti in cluj si iei trenul spre Bucuresti si se intoarce inapoi ...? (mai mult)
Mami a visat caci fostul sot a avut relatii intime in fata ei cu fica, si ia intrebat daca de comun acord fac sex, fata a raspuns ca nu stie si mama a ramas fara reactie si a asistat la scenele de sexce...? (mai mult)
Am aproape 17 ani si acum cateva zile un coleg din clasa mea si a facut majoratul si parintii imi tot spun ca de ce nu am fost si eu la majorat, ca eu cand o sa imi fac majoratul nu o sa vina si la mine.Eu...? (mai mult)
Nu știu de ce respir greu după ce fumez jumătate de țigară, fumez de 3 ani si bag cam 1 pachet in doua zile. Am problema asta de 2-3 luni mă poate ajuta cineva?
E adevarat ca mai sunt si intarzieri mari ale trenurilor?
Am uitat sa platesc 3 luni intretinerea, deoarece am avut o perioada mai complicata si efectiv nu m- am mai gandit la ea. Ulterior am achitat integral toata suma + penalitatile. Acuma am observat ca ...? (mai mult)
Am o problemă. Am rămas să stau cu altcineva și nu vor să vorbească normal cu mine.
Cum deschid un ceas smartwatch?
Cand nu ma va mai considera Frank cel arogant copil, daca am 22 de ani? Poate vrea niste prajituri