Am 16 ani,1, 81 58 kg, si ma masturbez de 2-3ori pe zi zilnic, oare din cauza aceasta sunt slab?
Buna seara. Am si eu o problema de sanatate de cel putin 3 ani de zile, inainte nu aveam nicio problema cu gatul dar se pare inaintarea varstei aduc si probleme de sanatate, avand 28 de ani. Este ...? (mai mult)
Împreună cu prietena mea am avut parte de putina distracție fără a face sex, următoarea zi dansa mi- a spus ca după ce a fost la toaleta sa își facă nevoile, pe șervețelul cu care s- a șters...? (mai mult)
Credeți că aș avea probleme psihice sau ar fi vrei problemă dacă la 25 de ani am relatii sexuale cu o femeie de 33?
Buna TPU! Mă numesc Beatrice, am 20 de ani si sunt studenta la medicina. Daca mi- ați citit vechea întrebare, am acea problema cu senzația de la stomac si cu vânătăile. Uitasem sa specific ca ...? (mai mult)
Buna ziua, TPU! Am si eu o problema Sunt plecat in Franta la munca, iar iubita mea este in Romania. Aseara ne- am certat de la motive banale aproape sa ne despartim, plangeam amandoi. Ea spune ca ...? (mai mult)
Voi merge pe data de 26 in Bucuresti asa cu trenul, insa sincer mi- e cam frica... Pentru ca m- am uitat si la recenzii acolo la gara de la Bucuresti si na, sunt numai recenzii negative, cum ca sunt...? (mai mult)
Bună TPU, am o problemă mai complicată, nu știu cui să i mai zic și ce să mai fac, sunt într- o relație cu actualul de Aproape 2 ani, iar situația a devenit critică pur și simplu nu îl...? (mai mult)
Nu consum sare deloc și nici nu prea mănânc alimente care conțin sare cu excepția cărnii(dar nu mănânc zilnic carne), și din când în când cârnați, știu că sarea conține foarte mult sodiu...? (mai mult)
Am fost la un bancomat bcr sa imi scot salariul, l am scos dar in aplicatie el imi apare la sume blocată Prima data cand patesc asta de la ce sa fie?