Cei mai activi useri din categoria Adolescenţi pe 9 Februarie 2025 sunt:
Salut TPU! De cateva zile mereu visez că sunt împreună cu o fata pe care n am văzut o în viața mea.De fiecare dată când o visez ceva urat trebuie sa se întâmple la final(sa o omoare cineva în...? (mai mult)
Sunt elev la eco și vreau să mă transfer la mate info... Când aș putea face acest lucru și cât de grele ar fi probele de diferențiere?
Deja nu mai suport cate mi se intâmplā sincer. Azi am stat afara cu o colega si un coleg si tot am vb, el ne- a povestit cum l- a batut pe unu si etc.iar el de acolo o zis din ce imi aduc aminte sa...? (mai mult)
Salut, am 16 ani si aveam un cioc destul de mare si crescut si am decis sa l iau azi, regret in cat timp creste la loc? xD
Voi ce prostii/nebunii ati facut in generala/liceu? >: laughing sau ce replici ati dat unor profesori. orice vi se pare amuzant >: funda!
O carte pentru un adolescent de 16 ani?
Salut! Spuneți mi și mie o sală de forță în Craiova, mai de buget. mulțumesc!
Salut...as vrea un sfat Deja nu mai suport cate mi se intâmplā sincer. Azi am stat afara cu o colega si un coleg si tot am vb, el ne- a povestit cum l- a batut pe unu si etc.iar el de acolo o zis din...? (mai mult)
Buna, cine vrea sa facem foculetee? Vreau sa fie serios...sa se tina de ele, snap ul meu : floareedy2006,
In contul ig observ conectări necunoscute. Mi am schimbat parola de prima data când le am observat dar ele nu au dispărut. Ce pot sa fac?
Buna deci mie foarte foarte rușine, azi la școală în pauza am ieșit și am avut o criza de ras cu o colega și am făcut pe mine nu mult dar totuși și ei cred că ea știa și m- a întrebat dacă...? (mai mult)
Hey TPU, am nevoie urgent de un sfat, ce fel de pastile pentru memorie trebuie să iau, pentru a îmi îmbunătăți memoria? trebuie să consult un medic? dați- mi niște pastile pentru memorie ( ...? (mai mult)