Cei mai activi useri din categoria Adolescenţi pe 11 Februarie 2025 sunt:
Femeile se asteapta ca barbatu sa le citeasca gandurile si sa le inteleaga fara ca ele sa comunice?
Salut daca eu am 16 ani find baiat si sunt intr-o relatie cu o fata de 17 o sa intervina politia intre noi sau este in regula?
Buna ziua! Sunt eleva in clasa a 11a la liceul Decebal in Bucuresti si as vrea sa ma mut la un camin. Din pacate, liceul meu nu are camin. Imi puteti sugera alte camine, va rog?
Este normal sa te iti simti oarecum mintea, , goala" aproape toata ziua si putin confuz? Credeti ca este normal deoarece sunt adolescenta si acum incep sa ma observ mai mult si sa cresc, insa aceste chestii...? (mai mult)
Salut TPU, am o dilema sugubeata. Astazi m- am jucat fortnite timp de 13 ore, iar acum ma doare foarte tare mana. Sunt profesionist, in sens ca stiu sa joc foarte bine. De ce ma doare? Si ce trebuie...? (mai mult)
Cum aș putea avea și eu un coleg sau o colegă de bancă? Sunt în clasa a 8- a și îmi este greu să îmi fac prieteni pentru că mulți sunt falși, mincinoși și mai și trădează, te vorbesc...? (mai mult)
Bună! Urmează sa intru la liceu și am nevoie de o părere/ sfat. Eu stau la țară și ca să fac naveta durează mult. Am găsit o gazda și am și plătit avans ca să fiu sigura ca nu se va ocupa....? (mai mult)
Bună TPU, aș vrea să știu...la ce tip de Mate- Info se face mai multă informatică decât T.I.C(sunt deja bun la utilizat aplicații ca Word sau PowerPoint????) și sunt mult mai interesat de programare(fiindcă...? (mai mult)
Salut. Peste o saptamana intru in clasa a 8a, si nu stiu la ce liceu sa ma duc. Eu in general sunt priceput la web development, dar nu la matematica. Anul acesta la matematica am avut media 6, dar ...? (mai mult)
Ce se intampla daca ai devenit dependent de alcol de la vârstă de 11 ani?
Bună! Pentru cei din Botoșani, la Liceul de artă Ștefan Luchian, cum se învață? Dimineață sau după amiază?
Te ajuta cu ceva Cambridge-ul la admiterea la liceu?