Cei mai activi useri din categoria Adolescenţi pe 24 Februarie 2025 sunt:
Vreau sa renunt la paine, sa nu mai mananc deloc niciodata, e ok? Ca am mai auzit si ca nu e, e adevarat?
Bună TPU, am o problema și imi este puțin rușine sa o discut cu cineva asa ca am nevoie de niște sfaturi, ce se întâmplă dacă am un singur testicul? Mulțumesc anticipat
Bună, TPU! Am 21 de ani și nu știu ce sa fac cu viața mea. În prezent sunt student în ultimul an la facultate, dar cel mai probabil nu o voi absolvi din cauza numărului mare de restanțe pe care...? (mai mult)
Bună.În urmă cu câteva zile am primit un mesaj de la un băiat pe messenger că bună că ce faci, câți ani ai, vă dați voi seama și s- a băgat într- o relație cu mine.Acum am vb sâmbătă...? (mai mult)
Buna TPU! Acum 3 luni m- am certat cu fostul meu grup de prieteni iar parintii mi- au interzis sa nu ma mai vad cu ei pentru ca nu sunt ce trebuie. Iar recent m- am impacat cu ei acum nu stiu ce...? (mai mult)
De ce am 16 ani și încă nu am sperma?
Salut TPU, o intrebare, doresc un raspuns ok daca se poate. Multumesc Deci: Iau alprazolam/xannax 0, 25mg, si beau si energizant imediat dupa la interval de 30 de min sa zic, nu imi e frica de consecinte...? (mai mult)
Buna TPU. Imi place de o fata si nu stiu cum sa o sarut. Ma ajutati va rog prin exemple de exercitii practice (cum ar fi sarutatul palmei intens)? Dau funda!
Salut TPU, îmi puteți recomanda niște pastile pentru creștere in înaltime? Menționez ca am 20 de ani si 1.70
Salut TPU! Nu știu cum sa vorbesc cu fetele.Nu înțeleg de ce ele sunt atrase de cei care le schimbă ca pe sosește...în loc sa aleagă băiatul care știe sa iubească și sa le prețuiască.Ele aleg,...? (mai mult)
Salut TPU. Sunt în clasa a 7a și as vrea sa ma simt împlinit cu mine însumi. Notele mele de la scoala variază între 9 și 10 sa zicem dar câteodată se întâmplă să mai iau și un 8, iar ...? (mai mult)