Cei mai activi useri din categoria Adolescenţi pe 26 Martie 2025 sunt:
Parere Scoala Centrala din Bucuresti? Sunt profesorii stricti la machiaje si lucruri de genul? Colectivul cum e?
Pareri despre noua medicina germanica?
Salut TPU inceput sa imi cada parul din noiembrie sunt baiat am 16 ani si a inceput cam din noiembrie sa imi cada foarte mult par toata lumea imi zice ca chelesc dar eu in familie n- am pe nimeni cu chelie...? (mai mult)
Buna, azi am facut o, dupa a inceput sa ma doara burta ca si cum mi ar veni menstruatia, insa aceasta mi- a trecut acum o saptamana jumate, ma doare si capul putin, stie cineva de la ce e, multumesc...? (mai mult)
Mie îmi creste greu barba mai ales pe părțile fetei. Îi stă bine așa unui băiat de 18 ani?
Hey, am împlinit nu demult 18 ani dar încă sunt timid rău, adică depinde de situație de moment dar am momente când dacă sunt într- un grup de discuție și spun ceva scurt imediat ma intimidez...? (mai mult)
Ce părere aveți de băieți care fac l@ba?
Dacă la simularea de clasa a 8 a nu iei nota mare, nu poți intra la liceu precum, uman? Sau intri ori ce ar fi?
E adevarat ca la un moment dat poti ajunge sa iei fara bani uleiurile esentiale de la doterra? Daca da, ce trebuie sa faci?
Mi a spus cineva ca bts are legatura cu un conflict de natura sexuala iar eu nu am inteles cand mi- a spus asta si nici acea persoana nu mi- a explicat, deci ce inseamna asta? Cum adica are legatura cu...? (mai mult)
Bunaaa va rog sa îmi răspundeți sunt disperata! Am de o perioada o durere foarte mare de toți mușchii din corp mai ales la picioare mă doare și stomacul și zona abdominala de jos nu înțeleg ce...? (mai mult)
Ce punctaj trebuie sa am ca sa ma calific la faza judeteana a olimpiadei de tic?
Buna, aștept răspuns va rog, De o perioada încoace mă dor toți mușchii corpului cel mai rău picioarele spatele, mă doare abdomenul inferior am fost la ginecolog mi s- a spus ca am vaginoza mi-...? (mai mult)