Cei mai activi useri din categoria Adolescenţi pe 29 Noiembrie 2024 sunt:
E ok daca pun in masina de spalat doar o pereche de pantaloni lungi si o pereche de pantaloni scurti? Ca alte haine nespalate nu am acum de culoare neagra, ca sunt negre astea 2 perechi de pantaloni.....? (mai mult)
Bună, îmi dați niște come back-uri pentru când mă cert cu niște prieteni, mă cert cu o fată care se crede prea mare, se dă la toți băieți, aș vrea niște come bak-uri
Hey TPU, ce părere aveți despre echipa masculina de fotbal națională a Franței? Eu am văzut că sunt majoritatea persoane de culoare. De ce sunt atât de mulți bărbați de culoare, care joaca ...? (mai mult)
Buna TPU am inghitit un cercel de limba acum 3 saptamani aproape ideea este ca nu am verificat fiecare scaun sa vad daca sa eliminat pe cale naturala.Acum in prezent de 2 zile am gatul umflat si ma doare...? (mai mult)
Bună! Sunt eleva in clasa a 10 a, urmez un profil de economie și îmi doresc sa intru la o facultate de arhitectura aici in România sau in Europa. Ce meditații și unde as putea solicita meditațiile...? (mai mult)
Buna am inghitit un cercel de limba acum 3 saptamani aproape ideea este ca nu am verificat fiecare scaun sa vad daca sa eliminat pe cale naturala.Acum in prezent de 2 zile am gatul umflat si ma doare oare...? (mai mult)
Bună, eu am parul saten închis și m-am vopsit cu vopsea semi-permanenta roșie pe care am lăsat-o în par 50 min inloc de 30 dar mi-a ieșit foarte puțin roz bordo. Ce pot face sa imi iasă rosu?
Dau funda! Mai pe scurt ca să înțelegi toată povestea.Pe fata asta o știu de cam un an de la mai mulți prieteni, ea fiind o fată foarte serioasă care până la 22 de ani avut i singură relație...? (mai mult)
Bună, mă puteți sfătui într- o privință, Ce înseamnă când un bărbat spune nu ești genul meu.dar îmi placi mult, îmi face favoruri, mă urmărește pe rețelele sociale.De fiecare dacă...? (mai mult)