Cei mai activi useri din categoria Adolescenţi pe 5 Februarie 2025 sunt:
Salut! Sunt elev de clasa a IX- a din Bucuresti si as vrea sa ma mut la Tudor Vianu. Vreau sa stiu daca la bilingv germana se iau in serios si celalalte materii (matematica, fizica, chimia, informatica...? (mai mult)
Buna. sunt fata, am 17 ani, 1.76m si 70kg. faza e ca am multa piele lăsată pe brate, 32cm la ambele, cum pot sa scap de ea fara sa merg la sală si cam in cât timp?
Salut…Vreau un sfat Eu peste cateva lunii fac 18 ani si am anuntat ca tin majorat si acum mam razgandit…. niste ideii pentru o zi de nastere ok si ce sa le spun ca mam razgandit?
Salut sunt Andrei și am 18 anii mereu când stau in pat simt un gol in piept cum se oprește inima o secundă și după revine iar am senzația că urmează să sufăr un infarct sau un stop cardio ce...? (mai mult)
Voi ce faceți de ziua copilului?
Fanilor anime, voi azi când întrați pe animeazu.com va apare eroare de script ioncube? Și ce pot sa fac sa nu mai apară la acest site?
Buna dimineata! De cateva luni a inceput sa- mi apara mirosurile urate in zona intima (nu am par pubian, ma spal in fiecare seara, schimb de fiecare data lenjeria). Sunt baiat, am 16 ani. Care este ...? (mai mult)
Ce as putea face in cazul in care mi am uitat incarcatorul de la telefon la munca? Ca l am uitat si apoi numai pe luni il voi putea lua inapoi acel incarcator, ce solutii ak in acest caz ca sa nu stau...? (mai mult)
Salut! Sunt elev de clasa a IX- a si ma gandesc sa ma mut la liceul Tudor Vianu din Bucuresti. Vreau sa stiu daca merita sa merg la bilingv germana. Chiar as vrea sa invat germana la un nivel inalt, ...? (mai mult)
Daca un băiat te săruta înseamnă ca esti frumoasa?
Bună, dacă nu sunt prietena pe Facebook cu o persoana, dar i-am dat like la story, poate vedea like-ul meu?
Buna seara, problema uriasa. Cum fac sa iau examenul de diferenta de la profilul de economic la stiinte sociale, sunt noc cu latina si fizica si nu stiu ce sa fac...