Cei mai activi useri din categoria Adolescenţi pe 5 Februarie 2025 sunt:
Salut am împlinit vârsta de 15 ani și as dori sa lucrez ceva oare ce as putea?
Buna! Am dat examenul de Bilingv Engleza la Vaslui, dar eu vreau sa ma inscriu la liceu la Iasi.In acest caz, ma afecteaza faptul ca am dat proba in alt judet?
Salut TPU! Am o problema la care am mai pus o data acum ceva timp intrebarea. De ceva timp am ganduri urate… parca luate asa din filmele de groaza. Nu mai pot sa mai fac ceva ca imi vine un gand urat...? (mai mult)
Salut! Ce parere aveti de liceul economic Buzau? As vrea sa ma inscriu dar as vrea sa stiu cum sunt profesorii, programul.
Bună ziua am 18 ani și aș dori să vă întreb ceva eu am 11 ani de școală profesională și aș dori să mă înscriu la liceul militar sa mai continui Clasele 11 și 12 la liceu normal adică să...? (mai mult)
Am o problemă. Sunt in liceu și o fată mi- a atras atenția. Am stat cu ea in bancă pentru două ore și m- a întrebat dacă nu vreau să mă mut de tot cu ea in bancă. Colegul meu de bancă însă...? (mai mult)
Se pot cununa religios 2 verisoare primare cu 2 frati? se pot face si exceptii?
Bună! Am dat o proba scrisa la engleză și lângă masa mea era o banca goala care scria ceva în aceeași limbă. Mă poate pica chiar dacă acele cuvinte nu mi erau de folos și am rămas nemișcat...? (mai mult)
Voi ati avut treaba cu tigrul platanului? Ati avut de a face cu el? Daca da si ati reusit sa scapati de el, atunci cum? Ce ati facut? Ca am inceput si eu de ceva vreme sa am treaba cu aceasta insecta ...? (mai mult)
Cum îți pot da seama dacă ești introvertit, extrovertit sau ambivert?
V ați confruntat vreodată cu o mare criză existențială pe o durată lungă de timp în care nu puteați face nimic sau să vă concentrați/ învățați ceva și doar stăteați zile, nu mai știați...? (mai mult)