Cei mai activi useri din categoria Adolescenţi pe 21 Noiembrie 2024 sunt:
Bunaaa, pareri? despre dor te am cautat printre randuri asteptand sa te gasesc te caut printre rime și câteodată mă ntreb dacă ti lipsesc cateodata am impresia ca mi simti...? (mai mult)
Daca mie îmi place de un băiat cum as putea sa ii spun in caz de ma respinge sa nu ma simt prost
Salut, poate o să pară ciudat întrebarea asta, dar sunt curios :), praful sau particulele din aer sau ce poate fi, care se vede doar la o lumină puternică (de ex: lumina de la telefon), și vreau...? (mai mult)
Buna TPU! Exista petarde mai SLABE decat piccolo? Toata lumea imi tot zice ca dum bum piccolo/piccolo corsar este cea mai SLABA si cea mai inceata petarda de pe piata, dar tot este mult prea tare pentru...? (mai mult)
Am și eu o întrebare Dacă am întrat în scoala unde nu mai sunt elev de 2 ani dar nu am făcut nimic rău doar m- am plimbat ce pot păți.iau amenda și dacă iau pentru ce iau, gen ce lege...? (mai mult)
Ce se întâmplă dacă iei pastila de a doua zi de 2 ori în același an?
Buna! In aceasta vara se organizeaza o tabara si parintii mei nu sunt intocmai cei mai buni financiar si am nevoie de niste idei pentru a strange niste bani? Momentan am doar sa reciclez si sa strang...? (mai mult)
Dacă am luat ceai apciu doar de 2 ori și se ia de 3 ori are ceva îmi afectează?
Acum două săptămâni am adus adeverință de angajat la medicul de familie. Acum verificând pe platforma apar tot neasigurată de ce? Cu cine trebuie sa discut?
Dacă am rămas repetent un an la liceu mai pot da la academia de politie?
Dacă am o persoana în lista de prieteni pe Facebook, de ce apare "nu e disponibila nicio postare"? M-a blocat? Multumesc
Buna. Am 16 ani si as vrea sa incep viata sexuala. Nu stiu cum, cu cine (neavand o prietena) dar vreau sa fac sex
Cum sa alerg mai tare la proba de 50 m?
Cum sa uiti o persoana intr-un timp foarte scurt?