Cei mai activi useri din categoria Adolescenţi pe 6 Februarie 2025 sunt:
Știe cineva cum să nu mai apară asta pe laptop când instalez roblox: Roblox no longer supports Windows 32 bit- Devices. This includes Win7 32 bit, Win8 32 bit and Win10 32 bit. To keep playng Roblox,...? (mai mult)
E ok dacă spun unele lecții de viata când vorbesc cu un prieten? Și gen lecțiile de viata pe care le spun la alții mi le au spus mie alții mai demult Mai am o intrebare Cum pot sa nu mai copi ...? (mai mult)
Bună TPU nu știu sigur dacă își afla rosul rugămintea asta aici dar pot sa încerc. Am o mica rugăminte as vrea sa ma apuc de sala și as avea nevoie de un program cu exerciții, iar pentru ca ...? (mai mult)
Bună, o întrebare mai ciudata. Dacă s- a terminat pe mine, dar nu pe... nu știu sa fi ajuns ceva strop acolo ca am pus mana ca și acoperire, nu rămân însărcinată, nu? O sa merg la ginecolog,...? (mai mult)
Salut TPU, sunt elev in clasa a 8- a si am luat in simulari 6, 60 la mate si 7 la romana (la mate stiam de 7, 60 dar m- am grabit si la romana m- i- a dat un profesor 5, 90 si resrul...? (mai mult)
Cum sa nu mai pari ca stai doar pe interes intr-o relatie
Dacă îmi pun demisia și nu măduc la preaviz are ceva?
Salut TPU, la liceul Petru Cercel din targoviste pe profil de stiinte ale naturii sunt ore de dimineata sau după amiaza?
Salut! am comandat de pe pandabuy un colet de 2480 g livrat cu europe tarifless line M si am declarat 22 de usd per kg este ok? Daca nu cat ar trebui sa declar
Salut! Am o problema, este un fost coleg de serviciu care nu- mi da pace deloc. Am lucrat împreună, devenisem prieteni foarte apropiați, a fost dat afara pentru ca a făcut o prostie, de atunci...? (mai mult)
Salut sunt nou și vreau niște statusuri pentru un neam de-al meu care tot îmi bârfește familia și vreau prin mesajul asta s-o jignesc și eu
De ce nu îmi merg filtrele de pe Instagram?