Cei mai activi useri din categoria Adolescenţi pe 6 Februarie 2025 sunt:
Bună, revin cu aceași poveste si am scris din nou aceluiași băiat, iubita lui s- a supărat ca i- am scris si s- au certat. El dintr- o dată s- a dat la mine si părere că ma vrea, am vorbit ce...? (mai mult)
Ună! Sunt studentă în anul III la Facultatea de Psihologie și Științele Educației, în cadrul Universității Hyperion. Dacă ai între 15- 18 ani aș fi recunoscătoare dacă ai putea să completezi...? (mai mult)
Dacă am avut o comanda pe vinted si totul a fost okei, mi- au ajuns banii in aplicație si am încercat sa ii scot cu IBAN, de ce nu ma lasa?(precizez ca am făcut 10 lei pe un top ) dar îmi spune ...? (mai mult)
O intrebare pentru fete.Ce parfumuri v- ar place sa mirositi pe un baiat? Ce parfumuri vi se par misto in general? Si caut un parfum mai dulce cu miros de prajitura dar pentru baieti, stiu ca ceea ce ...? (mai mult)
Deci jur dacă înțeleg ceva asta este o întrebare numai pentru fete. De ce tu ca fată de 19 20 25 de ani îți faci tinder sau Btrfly? De exemplu ți- ai făcut un cont de ex: la unul dintre astea ...? (mai mult)
Bună …sunt foarte aeriană, când sunt într- un loc zici ca mă simt parcă nu aș fi acolo ..sunt aeriană tare când mă strigă cineva trebuie să zică de două ori și ca să înțeleg ceva la...? (mai mult)
BUNĂ ZIUA, am și eu o problemă la mașina de câteva săptămâni, după ce merg puțin cu ea mi se taie puterea și începe să dârdâie mașina și câteodată moare motorul, Am pus- o pe testar...? (mai mult)
De ce acest forum este ilegal?
Bună..Am o situație care ma tot pune pe gânduri. Am în clasa o colega care este fff populara și f frumoasa(după părerea mea)..Acuma de mine nu stiu ce sa, am unele zile cand ma vad frumos alta ...? (mai mult)
Salutare, deci am o problema, sunt elev la școala si nu pot sa ma trezesc dimineața, am încercat cam orice metoda, ce metoda sa aplic incat sa pot sa na trezesc?