Cei mai activi useri din categoria Adolescenţi pe 7 Februarie 2025 sunt:
Bună, uneori îmi vin niște stari aiurea îmi vine sa plâng parca nimic nu ma mai face fericita... Am și niște probleme în familie ai mei nu se mai inteleg tata când bea îmi vorbește urat pentru...? (mai mult)
Ce sau cum sa fac sa imi creasca sanii?
Am o problema.Mor de nervi efectiv. Ma inteleg foarte bine cu o fata.Numai ca se tot baga alta.N- are alta treaba.Mereu cand sunt cu ea si poate cu inca altcineva trebuie sa strice ea tot momentul sa o...? (mai mult)
Băieți! AJUTOR! Ce cadou v-ar plăcea sa primiți de Valenties Day? Nu știu ce ii iau la iubit :))
Bună seara, sunt nouă aici și sper să nu se facă mișto de mine. Am 16 ani, luna aceasta când am fost la menstruatie mi- am atins sânul mai tare și am simțit un fel de denivelare la nivelul sânului,...? (mai mult)
Bună ziua, sunt un elev din clasa a VII-A și vreau să devin avocat/notar ce liceu trebuie să fac? Și facultatea este obligatorie?
Buna ziua, am dismenoree si dna doctor ginecolog mi- a recomandat sa fac niste analize si sa ma merg si la un dr.endocrinolog.Trebuie sa fac mai intai analizele si dupa sa merg la doctor, nu? Si dna ...? (mai mult)
Salut, daca vreau sa dau la medicina dar atunci când văd sânge sau ceva scârbos mi se înmoaie picioarele, e grav?
Salut. Ce înseamnă "acest anunț nu mai este disponibil" pe olx? Menționez că am linkul de la anunț salvat și când am dat azi click pe el mi- a apărut fraza de mai sus! Înseamnă ca s- a dat...? (mai mult)
Am o intrebare.Stiti locuri unde se fac cursuri de inot Timisoara? Ca am 16 ani si nu stiu daca mai pot face inot, ca nu gasesc pe net
Bună,cum să fac ca când mă cert cu cineva să nu-mi pierd controlul și să mă bâlbâi? Ca niciodată nu pot să o fac cum trebuie și cad proasta tot timpul.
Bună ziua/seara. As vrea sa imi explice cineva ce inseamna bypass pe un ipad. Nu inteleg si as vrea sa imi iau una la mana a doua si vânzătorul a spus ca merge cu bypass. Mulțumesc