Buna, eu am cumpărat un stepper și au fost serioși. Totuși, dacă vrei să aflii mai multe informații despre evomag îți recomand să vizitezi http://www.cumpar.net/pareri-evomag-ro/
Am facut prima cumparatura de la ei, fiind un client eMag de obicei, ma asteptam la mai mult de la evoMag. Am facut o comanda la o carcasa, in jur de 400 lei, ajunge la mine peste 3 zile, totul bine si frumos, inspectez cutia, totul ok. Dar in interior era alt model! Sunand la ei, am aflat ca de fapt doar modelul acela il aveau, dar mi-au trimis alt model, mai ieftin. Concluzie, sunt foarte dezamagit de servicile lor, nu au verificat pachetul inainte de trimitere si vand un produs pe care nici macar nu il au la furnizor/stoc/magazin, dar il vand ca si cum l-ar avea. Asa imi trebuie daca ma uit la magazine unde este mai ieftin...Mai bine dau un ban in plus la eMag sau PCfun dar macar stiu ca primesc ce comand!
Evomag=escrocimag
EVOMAG - un magazin care nu-si repecta conditiile de garantie,
Pentru a evita ca alti clienti sa pateasca la fel ca mine.
iata, pe scurt, faptele:
- pe 15.07 am reclamat ca tableta ipad cumparata de la Evomag si aflata in garantie nu mai raspunde la comenzi pe o anumita parte a display-ului – si am lasat-o la service Evomag; am primit un proces verbal.
- pe 23.07 am primit de la evomag un sms ca tableta e reparata.
- am venit la evomag sa ridic produsul si am constatat ca defectul reclamat de mine nu e reparat.
- dupa inca doua zile primesc e-mai de la dl Tomescu (sef service Evomag) niste poze facute, sustine dansul, pe data de 15.07. 2013. "la putin timp dupa predarea initiala a tabletei" in care suntine el tableta este lovita si de aceea imi pierd garantia.
Mentionez ca la predarea tabletei, in procesul verbal nu apare asa ceva. Nici chiar pe pe 23.07 nu mi-au semnalat aceste lovituri.
Trecand peste faptul ca time stamp-ul cu data precum si metadata cu data din properties-ul pozelor poate fi usor editata, faptul ca dupa 10 zile mi se aduce la cunostinta despre niste lovituri, nu mi se pare altceva decat o incercare de a gasi un pretext de a nu respecta conditiile de garantie, intr-un mod in care ma ingrozeste: ca sa nu
repare tableta cei de la Evomag au lovit-o in colturi apoi au semnalat lovituri dupa 10 zile de la predare.
Daca considerati de interes pot pune la dispozitie procesul verbal, precum si toata corespondenta cu Evomag care este pe alocuri hazlie.
Din punctul meu de vedere acest operator pe piata IT a incetat sa mai existe.
anonim_4396 întreabă:
Cornel320 întreabă: