| LoveIsMyDrug a întrebat:

Am 14 ani si merg la sala de fitness(sunt fata) de doua zile.Am febra musculara si nu stiu ce sa fac ca sa scap de ea.Credeti ca trebuie sa continui sa merg la fitness sau sa iau o pauza?

Răspuns Câştigător
| Adina_7794 a răspuns:

Pentru inceput, este bine sa lasi o zi de pauza intre sedintele de fitness, pentru ca muschii sa se poata "odihni".Dar, trebuie sa continui sa mergi la fitness, insa o perioada de timp, pana se obisnuiesc muschii cu "sala", fa exercitii mai usoare la o intensitate mai mica decat faceai pana acum.Vei vedea ca febra se amelioreaza pe masura ce faci miscare.Fa o baie calda si daca durerea e insuportabila mai poti incerca sa iei o Aspirina sau Ibuprofen, sunt medicamente antiinflamatoare (care nu trateaza febra, ci doar blocheaza receptorii de durere, deci febra nu va trece mai repede cu ajutorul lor).

6 răspunsuri:
| SuperNovaaaaa a răspuns:

I-a o pauzawinking

| ÁnΌMŀŠ a răspuns:

Buna. MERGI in continuare pentru ca prin efort o sa-ti treaca. E normal!
Pa, pa.

| 1782 a răspuns:

Da. febra musculara e ceva normal dar inainte de a mai face exercitii fa o scurta incalzire. Dapa aceea fa la aparate dar cu greutati usoare. Daca renunti dupa ce vei mai merge iar vei avea febra musculara

| Lyiia a răspuns:

Buna!
Febra musculara este atunci cand nu ai mai facut sport de mult si te-ai apucat iarasi de exercitii fizice.
Ca sa scapi de febra musculara trebuie sa faci sport in continuu, nu sa iei o pauza.Asa,daca continui cu sportul nu vei mai avea febra musculara.Insa fa ceva mai usor, pana iti trece.
Sper ca ai inteles cevalaughing. Succes!

| vladutzik a răspuns:

Febra musculara descrie un fenomen de durere musculara resimtita la 24-72 de ore dupa efort, mai ales in cazul practicarii unui nou program de exercitii. Ea se poate mentine pana la 7 zile.Eu am 16 si merg la sala, si imi amintesc cum a fost in primele zile. Sfatul meu :mergi in continuare, cu cat te vei antrena mai intens cu cat iti va trece mai repede