| strengareatza a întrebat:

Am 15 ani, 1, 52 m inaltime si 50 kg.Prietenii spun ca arat bine, dar mie chiar nu-mi place.As vrea sa fiu mai inalta.Credeti ca e bine asa cum sunt? Nu sunt medicamente pe care as putea sa le iau pentru a mai creste? FUNDA :*:*

Răspuns Câştigător
| CandyHearts a răspuns:

Si eu sunt micuta am 1.57 si as vrea sa fiu si eu mai inalta dar nu cred ca sunt medicamente care sa te inalte mai mult de 5 cm...eu iti zic ca ai mare noroc am o colega in clasa care are cam 1.45 daca nu poate si mai putin si pot sa spun ca este foarte de treaba ea nu este dranjata de inaltimea ei si are prietene inalte, toata ziua e prin oras se distreaza fara sa o intereseze ce spun ceilalti asa ca asteapta oricum pana la varsta de 20 mai ai sanse sa cresti insa ai putea sa incerci sa joci volei sau baschet ar fi perfect sau inotul...iesti bine asa ca stai linistita

5 răspunsuri:
| PrecioussGirl a răspuns:

Nu sunt bune medicamentele. pot aparea dereglari hormonale sau altceva.
poti face un sport oricum nu te vei opri la 1, 52.
cu siguranta mai cresti

| JohnnyBi a răspuns:

Nu exista medicamente. ai 2 posibilitati. 1 operatie (nu vrei asa ceva, crede-ma) si 2. sport (baschet, volei). tot la 2. poti sta intinsa pe un spalier cate 5 minute de cateva ori pe zi (doar in maini sa atarni). alte prostii gen pastile miraculoase sau mai stiu eu ce prostii o sa iti strice sanatatea sau chiar integritatea corporala pe gratis (fara rezultate)

| AngelCrystals a răspuns:

Buna.Ce iti pot recomanda este Calciul, dar sincer este bine cum esti.In plus daca nu esti inalta ai avantaje cum ar fi ca poti purta tocuri.

| DoK a răspuns:

Nu trebuie sa retraestidin cauza asta. Nui nimic strasnik in asta ca nu estitare inalta. Baetilor nu prea le plac fetele tare inalte. Eu iti dau 100% ca pina la 17 ani tu o sa ai deja aproximativ 1, 70. Deci vei fi de inaltime normala.