IDEI DE PARTY
Managerii unor cluburi cauta idei de party pentru ca nu mai stiu ce faca in materie de organizare ca sa atraga lumea in club ,ca sa salvee locatia lor din dezastru. Pana acum cei care s-au ocupat de organizarea de astfel de party in club au copiat idei pe care altii le au preluat si ei de undeva si au organizat party in club dar fiindca nu a mers, incerca acum sa gaseasca astfel de idei de party si modul de organizare a lor, pe internet, in speranta ca vor gasi acele idei sau concepte de party care sa aduca lumea in club si sa faca afacerea sa mearga. Multi care se ocupa de organizare de astfel de party in club in momentul in care fac astfel de cautare pe net folosind aceasta expresie idei de party sunt deja dezamagiti deoarece cred ca intr-un club daca ai adus animatoare, dj, trupe si clubul nu merge inseamana ca nu mai exista nimc care sa faca afacerea sa mearga si se gandesc in mod serios sa puna lacatul, sau sa vanda afacerea. Din aceste motive am scris acest material special pentru cei care se ocupa de organizare astfel de party in club si managerii respectivi deoarece cunoastem diverse idei si retete de party pe care le-am pus in practica timp de un an de zile in care am avut sarcina de organizare un anumit tip de party intr-un club din Bucuresti, folosind idei si concepte altfel decat ceea ce se face in Romania la toate cluburile. La ora cand scriu acest material inca sunt zeci de mii de persoane din diverse orase care au participat la astfel de party atat la Bucuresti cand erau studenti, cat si pe litoral si pot sa povesteasca felul in care se intamplau lucrurile la un astfel de evenient. Managerii si angajatii clubului impreuna cu cei care aveau sarcina de organizare a astfel de party, pot confirma oricand ca in ziua de joi pe vremurile acelea ca sa poate atrage un numar de 40 -50 de oameni invitau cate o trupa sau formatie ceea ce era pagubos si ca firma noastra aplicand o reteta de party si punand in practica o strategie de organizare, alta decat ceea ce se foloseste in Romania si in doar 3 editii dupa ce am pornit de zero, in sensul ca in ziua de joi nu venea lumea in locatie iar dupa 3 editii o locatie destul de incapatore si care era formata din doua etaje era arhiplina, iar afara in parcare joi inca de la ora 21 zeci si chiar sute de masini se inghsuiau in regiune cu zeci si chiar sute de petrecareti care veneau in clubul respectiv sa vada ceea ce se intampla si sa participe. Tinand cont ca in materie de organizare a astfel de party am atins acea performanta intr-un timp scurt si fara sa invite trupe, dj sau formatie si ca ,dansatoare ,animatoare aduceau o contributie in privinta atmosferei de doar 10-15% la astfel de party, atunci cei care se ocupau de organizarea a astfel de party inaintea noastre si care aduceau pana acum dj ,trupe ,formatie ,animatoare dansatoare si totusi nu mergeam au putut sa vada ca in materialul de organizare a astfel de party si modul de dezvoltare a unui club exista alte retete alte decat cele ce se folosesc in Romania si in Europa in general. Din aceste motive cei care se ocupa de organizarea de astfel de party sau managerii acestor cluburi care cauta disperati pe net idei de party si care ved cum afacerea lor nu merge ar trebuie sa stea linistiti pentru ca in Romania exista si retete si specialisti care sa rezolve astfel de probleme intr-o forma eficienta.
IDEI DE PARTY, ALTFEL DE MANIERA DE ORGANIZARE A LOR
Cei care se ocupa de organizare astfel de party in club lor trebuie sa stiu ca idei de party inedite cer o maniere de organizare speciala si un mod de desfasurare altfel decat ceea ce se intempla la multe dintre astfel de pseudo Party care se fac in diverse cluburi din Romania Intodeauna se copie unui de la ceielalati si fac acealsi lucru aduc dj trupe animatoare pun muzica copiate de la alti care nu au ncici un gust in material de party si le fac sa bubie in boxe Apoi find ca astfel de retete nu au functionat nicota si n u vor merge cei care se ocupa cu organizare astfel de party intra in disperare iar
Managerii de cluburi incep sa caute idei de party pentru ca nu mai inteleg ce se intampla in clubul lor. Multi au adus fel si fel dj, artisti ,trupe, au animatoare care dau bine din fund dar parca degeaba, deoarece nimeni nu se mai infierbenteaza de la miscarile lor ca sa ceara o bere pentru a se racorii. Din aceste motive cauta disperati idei de party crezand ca este suficient sa preia de pe net cateva denumiri de partysa le pui pe un afis cu o fata dezbracata si gata party este ca si rezolvat. Aceasta a fost chiar una din metodele care a facut ca multe cluburi sa piarda credibilitate deoarece de multe ori din dorinta de a atrage lume in club au scris un titlu pompos ,au facut un afis aratos dar in ziua petrecerii nu s-a intemplat nimic diferit din ce se petrecea in mod obisnuit. De atunci nu mai au incredere in fel si fel de party ce sunt anuntat cu sule si trambite pentru ca stiu ca nu se intampla mai nimic. Intr-un alt material vom explica in amanunte ce se poate face in materie de organizare a astfel de party in asa fel incat sa vina lumea in club atrasi de o anumita miza iar datorita atmosferei create, sa interactioneze, sa danzeze, sa convietuiasca unii cu altii si apoi sa plece acasa multumita de absolut tot ceea ce se intampla la astfel de party si din aceste motive in saptamana urmatoare sa poata invita de buna voie si necerut de nimeni si alti prieteni cu care sa vina impreuna la astfel de party. Aceasta este modalitatea simpla de functionare a unei astfel de retete de party insa chiar daca le prezentam in sute de cuvinte, pana cei care se ocupa de organizarea de astfel de party in club, nu vor citi cu atentie si alte lucruri, nu vor sti sa puna in practica astfel de idei si retete de party. Plecand de la o alta realitate care tine de modul de organizare a astfel de party si care ne spune ca intotdeuna consulmatori de party au incredere in recomandarile pe care prietenii le fac despre party si nu in fel si fel de publicitate inselatoare care se face de obicei la astfel de pseudo party care sunt anuntate intodeuana cu un titul pompos si prezentate pe un print frumos, insa cand ajungi la party nu se intampla nimic. In strategia noastra de organizare de astfel de party tinem cont ca 80% din consumatori de party nu se ghideaza dupa titluri pompoase de party, afise frumoase si tin cont de recomandarile prietenilor care au fost deja la astfel de party sau care au auzit ce se vorbeste despre astfel de eveniment. In privinta modului de organizare si promovare astfel de party procedam exact invers decat fac altii si anume promovam astfel de party fara nici un fel de exagerari iar in ziua evenimentului consumatorii de party ajung in club cu un anumit orizont de asteptare insa la fata locului facem ce trebuie ca ei sa plece acasa cu mai mult decat se asteptau sa vada si sa se intample, si in felul acesta fiindca avem de a face cu clienti multumiti, ei nu numai ca vor dori sa consume data vitoare produsul dar il vor recomanda si la alti consumatori de party. Din cauza unei astfel de strategii de organizare a astfel de party in fiecare weekend vin din ce in ce mai multi curiosi, se fidelizeaza o anumita categorie de clienteala care se obisnuieste rapid cu astfel de idei si concepte de party si dupa aceea nu le mai place in alta parte. Astfel de idei si concepte de party au fost organizate timp de un an de zile nu doar pentru a dezvolta un club din Bucuresti, deoarece am realizat idei si concepte de party similare si pentru diverse hoteluri ,piscine ,plaje si terase de pe litoral si tocmai de aceea la ora cand scriu aceste materiale sunt sigur ca exista zeci de mii de oameni care au participat la astfel de party atat in cluburi cat si in jurul piscinei, pe plaje sau in diverse terase si stiu despre ce este vorba si cum se petrec lucrurile.