| litere123 a întrebat:

Am făcut o comandă pe sinsay, acum aproximativ o lună, cu plata online. La o săptămână, am fost anunțată că aceasta va avea întârziere 2-3 zile datorită numărului mare de comenzi. A trecut trei săptămâni, iar statusul comenzii la Fan Box este „Expediție în depozitul de destinație". Ce se întâmplă?

2 răspunsuri:
| Furnicuta000 a răspuns:

Probabil a fost uitat sau pierdut in depozit. Trebuie sa suni la call center sa ii intrebi cand au de gand sa il urce in masina si sa il livreze.
Si data viitoare nu mai plati in avans, ai optiunea de ramburs. Coletele cu ramburs au prioritate pentru ca vor sa-si ia banii si mai ciupesc si curierii cate 1 leu la livrare, daca sunt deja platite ii doare la basca. E cumva o lege nescrisa in curierat

| LaSteauaCareaRasarit a răspuns:

A ajuns la tine in oras.
Cauta dupa AWB aici: www.fancourier.ro/awb-tracking/