| EMkey a întrebat:

Am nevoie de pareri.
Sunt elev in clasa a 8-a si la final de an dau admiterea pentru liceu. Nu vreau sa par arogant sau ceva dar stiu ca o sa scot o nota destul de mare.
( care ma va ajuta sa intru cel putin in unul din primele 5 licee din judet, daca nu chiar in primele 2 ) Deci, pun pe lista primele 2 licee ( imi plac ambele la fel de mult ) dar am o mare problema. Daca nu intru la primele 2 al treilea liceu este probabil cel la care intru deci trebuie sa fac o alegere foarte importanta. M-am decis sa aleg dintre 3 licee care imi placeau mai mult. Ca sa stiti, merg doar pe mate-info.( pentru cei din Bv care cunosc sunt Moisil, Mureseanu si Unirea ).
Detalii :
1.Moisil - Este liceu numai cu clase de mate-info. Are profesori foarte buni si foarte actuali (cunosc viata moderna si folosesc tehnologia ca si noi )

2.Mureseanu - Un liceu care are mai toate sectiile posibile ( are de la mate info pana la teologie si pedagogie ) deci va fi un colectiv foarte divers (inca nu stiu daca teologia e separata de restul liceului dar sper ca da. NU am nici-o problema cu oamenii credinciosi, le respect credinta dar nu prea sunt genul de oameni cu care vreau sa stau ). Si aici sunt profi buni.

3. Unirea- Liceu specializat pe limbi straine ( are 5 limbi predate incluzand Romana ). Din cate am auzit nu prea are sectii asa bune.

Ma intereseaza foarte mult colectivul si peurma profesorii ca pana la urma se preda aceeasi materie la toate.
Pentru cei din Bv care sunteti la aceste licee sau care aveti prieteni/cunostinte care sunt la ele va rog sa imi lasa-ti o opinie despre ele.
Multumesc!

P.S. Scuze pentru postarea lunga!
P.P.S. Chiar daca Imi vei da sau nu un raspuns, mersi ca ai citit pana la capat.

Răspuns Câştigător
| MtfkRebekah a răspuns: