| Twenty2k18 a întrebat:

Am o intrebare pe care probabil si-o pune fiecare copil de varsta mea, am 16 ani si sunt in clasa a 11 a,nu am fost un elev prea stralucit la scoala dar nici nu m-am lasat, nu eram nici primul nici ultimul.Am avut si note de 4 si note de 10.Astazi am realizat ca trebuie sa fac ceva cu viitorul meu, vreau sa imi fac un viitor cat mai frumos.Intrebarea mea este daca mi-am dat seama prea tarziu de chestia asta,mai pot face ceva daca ma apuc acum serios de invatat? Peste un an am examenul de bacalureat, nu sunt un elev slab doar ca nu sunt nici super cultivat sa spun asa.Am sanse sa imi mai pot face viitorul la care am visat? Vreau sa merg la medicina,am auzit ca e foarte greu si trebuie multa biologie,am sanse sa reusesc? Puteti sa imi recomandati si alte profesii, dau funda celui mai bun raspuns!

3 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Cam tarziu te trezesti si tu la realitate))
Daca tot visai la un "viitor stralucit", de ce n-ai facut nimic pana acum?
Nimic nu e usor.Medicina clar nu e, dar nici imposibila nu e.Iti trebuie biologia de a 11-a, care nu e prea grea(dupa parerea mea), dar e destul de consistenta.Ai sanse, daca ai incepe sa inveti de acum.Depinde si la ce facultate vrei sa dai(din ce tara/oras), pe ce loc vrei sa intri etc.

| ZGEBYUSMEXIMUS a răspuns:

Muzician,dansator, desenator, youtuber, ce vrea pl ta

| Hellobello a răspuns: