| MilkshakeShake a întrebat:

Am o intrebare pentru reprezentatii AVON! De ce cand vreau sa intru in cont imi zice ca ori nr reprezentantului ori parola e gresita si imi zice ca am uitat parola chiar daca eu le-am scris corect. Nu are cum sa le fi gresit pentru ca le am scrise corect si am incercat de multe ori si im izice sa schimb parola sa trimit niste chestii si primesc eu un mail cu linkul cum pot sa-mi recuperez parola. Bu nda acum altceva thinking dc nu primesc emailul? Help daca stit dc nu merge crying

Răspuns Câştigător
| madalinacr a răspuns:

Buna.happyam patit si eu asa! ceeea ce trebuie sa faci este sa suni la bucuresti... vorbestu cu reprezentanta ta si spune-i problema si sa iti dea nr de la bucuresti... vorbesti acolo si se rezolva iti va schimba parola.happy. anunta-ma daca rreusesti!

1 răspuns:
Legiuitoarea
| Legiuitoarea a răspuns:

Bună.
Sunt probleme de securitate.
Soliciți schimbarea parolei direct pe site, o scrii acolo unde trebuie sub numărul de reprezentant și dai ok.
Nu este nevoie să suni la București.
Pa, pa.