anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Am o problema, una stupida. Am la matematica niste note mici de la niste teste si nu stiu cum sa fac sa'i spun mamei fara sa se supere, sunt alti elevi care se presupuneau mult mai buni la matematica decat mine dar au luat note mai proaste. As vrea sa nu fiu certata prea mult, adica mama de obicei nu este genul care sa pedepseasca sau altceva dar tine morala si uneori tipa(depinde de dispozitie), dar cand este vorba de notele mele la matematica se supara si nu as vrea sa fac asta. Va rog ajutati-ma.

7 răspunsuri:
| Lora a răspuns:

Spune-i si promite-i ca o sa le indrepti

| RXN a răspuns:

Mai asteapta o perioada, pune-te pe invatat si repara-le. O nota mica pe langa una mai mare, da mai bine, plus ca ii demonstrezi ca ti-ai constientizat greseala si ai reparat-o cat de cat.happy

| Aly_3645 a răspuns:

Buna eu zic ca ar trebui sa ii spui despre notele tale.Decat sa afle de la diriginte sau de la profesoara de matematica, mai bine ii spui tu.
Inteleg ca nu vrei sa te certe, dar in primul rand nu toti putem sa avem note bune la matematica, nu este o materie atat de usoara. Dar poate ca nici mama ta nu a luat note bune si de aceea tipa la tine si iti tine morala, pentru ca vrea ca tu sa o inveti.
Trebuie sa o prinzi intr-o dispozitie nici fericita nici suparata si sa ii spui frumos.
"Mama am sa iti spun ceva, stiu ca te vei supara, dar...Am luat note mici la matematica la teste. Te rog nu tipa la mine, nu am vrut, dar s-a intampla t, eu incerc sa invat, dar nu pot mai mult"
Si atunci sper ca v-a intelege. Sper ca ti-am fost de ajutorbig grin

| aiurea231223 a răspuns: