| mtw123 a întrebat:

Am trimis un laptop in garanție la depanero deoarece i s-a rupt butonul de space. Bun, am primit un mesaj ca au fost comandate piesele, dar nu stiu ce piese ar fi trebuit comandate pentru un simplu buton. Nimeni nu m-a anunțat de preț, a trebuit sa sun eu ca sa aflu. Prețul este de 180 de lei, deși produsul e in garanție nu ar fi trebuit sa fie reparat pe garanție? I am întrebat cam cand ar sosi piesele, n au știut sa mi răspundă. Am cerut si schimbarea windowsului, eu deținând Windows 7, or sa pună tot 7 si or sa instaleze si driverele, nu? Nici la Windows n au știut ce preț sa mi zică. Voi ce parere aveți? Puteți sa mi răspundeți la aceste întrebări?

Funda

5 răspunsuri:
| RAY a răspuns:

Daca nu s-a rupt din cauze tehnice si umane tu trebuie sa platesti, windowsul te va costa cam mult

| mtw123 explică (pentru RAY):

Un Windows costa pana la 70 lei in mod normal. Sau ma înșel?

| RAY a răspuns (pentru mtw123):

Man ei find service trebuie sa instaleze cu licenta asa e normal ala costa peste 100 de ron chiar mai mult

| Violleta2022 a răspuns:

Din pacate, noi nu avem cum stii ce preturi ti-a dat acel tehnician si de ce ti le-a dat asa. Mergi pana acolo si pune-i te intrebarile astea, inainte sa-ti instaleze cine stie ce si sa-ti ia dublu de cat ti-a spus initial, mai ales daca este in garantie.

| mihai69 a răspuns:

Dacă ai windows 7 de ce vrei să-l schimbi?!? Și încă cu unul la fel?
„Piesele" comandate sunt (mai mult ca sigur) o tastatură nouă și ceva accesorii pentru prinderea ei. Prețul îl plătești pentru că defectul nu este unul de fabricație, ci provocat de o utilizare necorespunzătoare.