| me_5148 a întrebat:

Ati simtit vreodata ca va e frica de singuratate, de moarte sau de imbatranire?

Răspuns Câştigător
| narcis13 a răspuns:

Da, am momente cand ma gandesc cu o anumita teama la faptul ca voi imbatrani(desi sunt foarte tanar-student), ca nu voi mai putea face tot ce doresc, nu voi avea aceeasi pofta de viata, energie sau voi fi cuprins de neputinta si inutilitate.Asta ma framanta cel mai mult in legatura cu batranetea-neputinta si sentimentul de inutilitate.
Ca imi voi aminti de copilaria mea, de tinerete si voi spune ca viata e nedreapta, ca anii au trecut mult prea repede, privindu-ma si privindu-i pe fostii mei colegi de liceu sau facultate, cum din tineri voiosi au devenit niste batranei ursuzi.Asta zic acum, dar timpul va demonstra daca am avut dreptate sau nu.Deocamdata imi traiesc tineretea big grin
De moarte ca efect fizic nu mi-e teama deloc, ceea ce ma asteapta dincolo de moarte ma nelinisteste, pentru ca nimeni nu s-a intors din morti sa zica cum e...
In ceea ce priveste singuratatea, n-o suport...

11 răspunsuri:
| Silvia a răspuns:

Nu doar am simtit... mie chiar mi`e frica de singuratate, moarte si imbatranire.Ma tem de elestraight face.

constantaproca
| constantaproca a răspuns:

De singuratate, nu - am sot, 5 copii, gineri, nurori, nepoti.
De moarte, nu - nimeni nu e nemuritor.
De imbatranire, nu - sunt etapele firesti ale vietii.

| cioko19 a răspuns:

De singuratate da.nu-mi place sa fiu singura niciodata. Fie ca e vorba de iubit, de prieteni, de familie, colegi.
De moarte. nu. pentru. o data si o data tot va veni momentul acela.
De imbatranire. nici de asta nu prea. pentru si imbatranirea va veni la un moment dat. doar ca vine prea repede.viata e prea scurta.
:*

| alexa a răspuns:

Da am simtit
si chiar mi. e frica