| d3javw a întrebat:

Aveți uneori anumite momente,în care vă gândiți,, Oare care este scopul meu în lumea asta?"De ce ne aflăm aici?" Știință sau religie? Care sunt părerile voastre referitoare la acest subiect?

11 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Da, aveam si eu momente din astea. Trebuie sa-l descoperi de-a lungul vieti. De preferabil, cu cat mai repede, cu atat mai bine. Stiinta. Daca ai sa privesti rational si logic, probabil ca ai sa-ti dai seama ca nu reiese nimic adevarat din cultura religiilor, ci doar niste lucruri inventate cu mult timp in urma de niste oameni destepti. E viata ta, trebuie sa faci ceea ce simti tu nu ceea ce spun ei. O sa-ti gasesti si calea daca vei face ceva in priviinta asta. Sper ca te-am lamurit! happy

| HLucian a răspuns (pentru anonim_4396):

Inteligent raspuns. L-as evalua..dar..sunt ''incepator'' pe TPU. Apreciez ca exista oameni cu cap. Cu cel de sus..in special. laughing

| anonim_4396 a răspuns (pentru HLucian):

Multumesc frumos. laughing

| NAT0 a răspuns:

Tu ce faci noaptea înainte să te culci?

| Xdreaper21 a răspuns:

Eu am raspunsurile
1. Scopu meu ij viata sa caca cioara in fata
2. Ca sa ne ****
3. Ambele

| Vlach a răspuns:

Eu cred ca viata asta e un test, adica suntem demni sau nu pe tru Imoparatia cerurilor?
Cine cade in pacat, pica si testul
Cine traieste o viata demna, Ortodoxa, este demn...

| BloodyLips a răspuns:

Eu zic ca fiecare decide care e scopul lui in lumea asta.Soarta ti-o decizi singur.Si aleg stiinta,. Textele religioase mi se par prea sf ca sa cred in ele, pur si simplu nu pot.Fiecare religie e diferita, fiecare te ameteste cu povestea ei.

| Nitroblast a răspuns:

Iar comparatia stiinta - religie?

De vreme ce merg mana in mana asa de bine, completandu-se una pe alta, de ce nu amandoua?

| HLucian a răspuns: