anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Buna all :* sunt reprezentanta la avon si azi am primit produsele insa unele sunt "deteriorate" sa zic asa.Cum pot sa le trimit inapoi sau cum trebuie sa procedez? Multumesc:*

6 răspunsuri:
| XXX_4944 a răspuns:

Eu zic sa te duci la sediu la avon si sigur ti le vor schimba sau iti vor da banii inapoi.tonguenu?

| pinky_2290 a răspuns:

Vorbeste cu coordonatoarea. Spune-i despre problemele tale si te va ajuta negresit. Asa fac si eu cu coordonatoarea mea happy

| beka a răspuns:

Produsele cosmetice marca Avon se accepta a fi returnate in termen de 3 luni de
la data facturii emisa la achizitionarea acestora. Produsele trebuie sa prezinte
minimum doua treimi din continutul original si sa fie trimise in ambalajul original.
Avon va inlocui produsul sau va returna contravaloarea acestuia.
Produsele de returnat se vor trimite de fiecare Reprezentant prin Posta Romana
(doar la Oficiile Postale care au Mesagerie) sau prin orice alt serviciu de curierat care
permite declararea valorii coletului, insotite obligatoriu de formularul de retur
completat si semnat, catre Avon Cosmetics (Romania) S.R.L., Str.Industriilor
nr. 13 bis, cod 077040, Jud.Ilfov, Chiajna.
Cheltuielile de expeditie a retururilor vor fi suportate de Reprezentant.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Mergi de unde le-ai luat si explica.

Legiuitoarea
| Legiuitoarea a răspuns:

Bună.
Ia legătura cu coordonatoarea ta (persoana care te-a înscris) să te îndrume care sunt etapele.
Poți suna și la 021. 311. 85. 55 pentru mai multe informații privind returul produselor.
Cu plăcere.
Pa, pa.

| multimoak a răspuns:

De ce nu ii suni? trebuie sa existe un numar de telefon sau daca nu, vorbeste cu cel care te-a initiat in acest mlm