| bebitza a întrebat:

Buna
am 18 ani, sunt eleva in clasa 12 si ...SUNT INSARCINATA!
sunt decisa sa pastrez copilul. tatal copilului are 20 si s-a bucurat cand a aflat ca va fi tatic si luna viitoare urmeaza sa facem starea civila, oricum aveam de gand sa ne casatorim dupa ce termin eu cu bacu insa tinad cont de situatie vom face starea civila mai rapid.
am 7 satamani, inca nu se cunoaste nimic, nu m-am ingrasat, deci nu stie nimeni in afara de o buna prietena
tin sa mentionez ca mama nu e de acord cu relatia noastra si nici cu nunta si banuieste ca as fi insarcinata din moment ce stie ca vreau sa fac cat de urgent starea civila. tata e lecat din tara dar el e de acord, el e mai maleabil.
intrebarile mele sunt urmatoarele:
e obligatoriu sa anunt diriginta dupa ce voi face starea civila sa stie ca sunt casatorita?
dar de faptul ca sunt insarcinata nu as putea ca sa nu stie diriga si nici un coleg?
adevarul e ca am niste colegi tare rautaciosi si sigur cand o sa afle o sa fiu motiv de barfa in clasa si in liceu si nu vreau asta, mai bine vreau sa ascund tuturor faptul ca sunt insarcinata.cand temin liceul o sa ma 3 luni iar cand o sa termin cu bacu o sa am 4luni.
pana acum ma simt bine, am doar putine stari de greata insa nimic care sa se observe
ce ma sfatuiti sa fac, sa anunt diriinta si colegii, sau nu?
si daca totusi ii anunt cum o fac?(stiu ca oricum am vor judeca si barfi)

20 răspunsuri:
| Floreenofficial a răspuns:

Cred ca la bac...la 4 luni se observa ...va fi chiar foarte vizibil. sad
asa ca mai bine spune-le, dar nu acum...mai incolo laughing

| Floreenofficial a răspuns:

Nu! nu avorta!
daca mama ta te-ar fi avortat pe tine...nu ai mai fi existat astazi! nu lua sansa la viata unui om!

| Ana a răspuns:

Deocamdata nu le spune colegilor tai si dirigintei ca esti insarcinata, barfa o sa se duca mai departe si at o sa fie mai rau.

kongeriket
| kongeriket a răspuns: