Nu sunt profesoara de matematica, candva am facut planuri de lectie, dar acum nu mai stiu ce mai este prin invatamantul nostru. In orice caz, trebuie sa respecti partile mari ale orei: Introducerea ( cand faci prezenta, controlezi temele, intrebi daca au fost probleme cu rezolvarea temelor, creezi putina atmosfera asfel incat colegii tai sa nu fie prea incordati ). Aceasta etapa dureaza 5-10 min. Intai explici ce este procentul. Trebuie sa te gandesti ca daca elevii inteleg bine aceasta notiune, vor pricepe si restul. Eu as zice, ca aici trebuie sa insisti cel mai mult ( de fapt de aceea iti scriu ), pentru ca am constatat ca sunt destui maturi care nu au inteles prea bine ce e cu procentul.Insista mult asupra doimii care este 50%. asupra treimii, care este o. 33%, a sfertului= 0, 25 %, etc. Daca aceste lucruri elementare sunt intelese bine, mergi mai departe.Nu uita ca la sfarsitul orei, trebuie sa faci cateva exercitii simple pentru fixarea cunostintelor. Poate ca-ti raspunde vreun prof.de matematica.In orice caz, bafta!
Penaaaa1 întreabă: