anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

.am o problema, ca toti care posteaza aici.Ei bine. urmaresc Anatomia lui Grey si o iubesc(acum o urmaresc online). Sunt fascinata de medicina, vreau sa fiu chirurg.O sa spuneti ca nu imi poate alege viata un serial.Ba da poate.El mi-a aratat cat de mult iubesc medicina.Stiu ca e greu sa fi chirurg dar accept.Nu vreau sa fiu un medic unde te duci ca te doare capul, sau iti curge nasul. Voiam sa ma fac medic legist(12ani) credeam ca pentru interesul datorat crimelor, acum imi dau seama ca e pentru medicina.Nu imi e scarba.As fi in stare sa desfac un cadavru, sa-l operez.
Problema? Sunt foarte talentata la literatura.Scriu poezi, romane, multe publicate sub pseudonim. Vreau sa fiu si jurnalista.Scriu destul de bine si m-as pricepe...dar nu stiu ce sa fac.
Am inteles ca la medicina daca stii foarte foarte bine materia, poti sa sari peste clase(daca stii totul de la anul 1 pana la 5 vorbesti cu directorul dai test si reusesti sa ajungi mai sus).Am 15 ani.
As putea sa invat din vara asta. Vreau sa imi recomandati niste carti dar bune de medicina. Daca aveti parinti chirurgi sau intr-un domeniu mai avansat, intrebati-i va rog.

Răspuns Câştigător
| Mariiaamariiaa a răspuns:

Manualul de clasa a XI-a, editura Corint pentru ca din ala de da admitere. Sunt unele facultati unde dai admitere din biologie sau chimie, la alegere dintre cele doua.

18 răspunsuri:
| Marius94_5839 a răspuns:

Si mie mi-a placut Spartacus si imi doresc sa devin gladiator! Pacat insa ca nu se mai practica asa ceva, in zilele noastre, ma intelegi?

| gohsty a răspuns (pentru Marius94_5839):