anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

.am o problema, ca toti care posteaza aici.Ei bine. urmaresc Anatomia lui Grey si o iubesc(acum o urmaresc online). Sunt fascinata de medicina, vreau sa fiu chirurg.O sa spuneti ca nu imi poate alege viata un serial.Ba da poate.El mi-a aratat cat de mult iubesc medicina.Stiu ca e greu sa fi chirurg dar accept.Nu vreau sa fiu un medic unde te duci ca te doare capul, sau iti curge nasul. Voiam sa ma fac medic legist(12ani) credeam ca pentru interesul datorat crimelor, acum imi dau seama ca e pentru medicina.Nu imi e scarba.As fi in stare sa desfac un cadavru, sa-l operez.
Problema? Sunt foarte talentata la literatura.Scriu poezi, romane, multe publicate sub pseudonim. Vreau sa fiu si jurnalista.Scriu destul de bine si m-as pricepe...dar nu stiu ce sa fac.
Am inteles ca la medicina daca stii foarte foarte bine materia, poti sa sari peste clase(daca stii totul de la anul 1 pana la 5 vorbesti cu directorul dai test si reusesti sa ajungi mai sus).Am 15 ani.
As putea sa invat din vara asta. Vreau sa imi recomandati niste carti dar bune de medicina. Daca aveti parinti chirurgi sau intr-un domeniu mai avansat, intrebati-i va rog.

Răspuns Câştigător
| Mariiaamariiaa a răspuns:

Manualul de clasa a XI-a, editura Corint pentru ca din ala de da admitere. Sunt unele facultati unde dai admitere din biologie sau chimie, la alegere dintre cele doua.

18 răspunsuri:
| Marius94_5839 a răspuns:

Si mie mi-a placut Spartacus si imi doresc sa devin gladiator! Pacat insa ca nu se mai practica asa ceva, in zilele noastre, ma intelegi?

| gohsty a răspuns (pentru Marius94_5839):

Nu e acelasi lucru.Gladiatorii au disparut de mult, dar medicina exista.Si nu vad un film si spun gata asta devin, fiindca pana acum as fi ales cam 70 din meseriile predominante pe Terra.Am zis ca serialul m-a inspirat si mi-a aratat ceva ce iubeam.Stiu cat e de munca si ca majoritatea nu s-ar baga pentru ca rezidentiatul e 5 ani iar facultatea 6 dar de la 18 ani la 24 facultatea, iar la 25 pot sa fiu rezident.Nu am spus ca e usor.Asa puteam sa aleg si Cenusareasa si nu mi-as pierde pantofii pe scari de bal.

| victorandrei a răspuns:

Primii ani din cate stiu se fac notiuni generale, mai tarziu putin se aleg specializarile.
Unde ai auzit tu ca daca stii totul vorbesti cu "directorul" si "ajungi mai sus"?

| gohsty a răspuns (pentru victorandrei):

La niste tipe care acum sunt in anul 4 cred. Urcum nu asta ma intereseaza e insemnifiant.Ma refer ca nu stiu daca sa aleg medicina sau jurnalismul si nu stiu pentru medicina de unde sa invat.

| victorandrei a răspuns (pentru gohsty):

Pentru medicina inveti in facultate, ce trebuie sa te intereseze este admiterea, bibliografia o gasesti pe site-ul facultatii

| Mariiaamariiaa a răspuns:

Ms de fundita:* Si eu sunt clasa a XII-a si vreau sa merg la medicina si dau admitere doar din biologie.

| gohsty a răspuns (pentru Mariiaamariiaa):

Noorocbatting eyelashes sa ma tii la curent pleaseepuppy dog eyes u ce vrei sa te faci?:S

| Mariiaamariiaa a răspuns (pentru gohsty):

Ms, succes si tie:* eu as vrea sa devin medic chirurg. Eu acum in clasa a XII-a m-am hotarat sa merg la medicina pentru ca pana acum nu eram sigura. Din ce oras esti?:*

| toatenumelecualexsuntluate a răspuns:

Culegeri-admitere.blogspot.ro

| cristiana505 a răspuns:

Eu sunt la medicina si iti spun ca nu poti sa "sari peste ani". Daca vrei sa urmezi facultatea de medicina iti recomand pentru inceput biologia si chimia de cls aXIa. Fara ele nu poti. Succes!

| gohsty a răspuns (pentru cristiana505):

Cum i-am spus si lui victorandrei nu ma intereseaza neaparat sa sar peste ani.Nu imi pasa de asta.Ce manuale? De la ce editura? Tu de pe care lucrezi la facultate?

| cristiana505 a răspuns (pentru gohsty):

Eu am invatat la biologie de pe un manual de la editura corint parca. Cel mai bine este sa intri pe site-ul facultatii si ai acolo bibliografia. In plus poti sa iti cumperi cartile cu grile pentru examenul de admitere. Le gasesti la poarta facultatii. (pentru umf carol davila Bucuresti)

| gohsty a răspuns (pentru cristiana505):

Multumesc.Tu ce functie ai? Sau esti la facultate inca?

| cristiana505 a răspuns (pentru gohsty):

Sunt anul IV la medicina generala

| gohsty a răspuns (pentru cristiana505):

Si ce profesie iti alegi?(daca vrei da-mi in privat id sa vorbim pe mess)

| cristiana505 a răspuns (pentru gohsty):

Sorry, nu ma lasa sa trimit mesaj. trimite tu id-ul si te bag in lista.

| gohsty a răspuns (pentru cristiana505):

L-ai primit?