| horia85 a întrebat:

Buna,
Am sa pun aici o intrebare sa vad care este parerea voastra.
Sunt elev in clasa a 10-a la sectia filologie profil german, prin urmare acesta este ultimul an de matematica, fizica, chimie etc.
Problema este urmatoarea: la matematica, pe primul semestru mam incheiat cu 4, anul acesta, sunt oarecum in prag de corigenta. Am nevoie de un 7 ca sa trec.
Intrebarea mea este urmatoarea: Credeti ca ma va trece? Pun aceasta intrebare tinand cont ca sunt la sectia de filologie, sectie care nu are nici o legatura cu matematica, acesta fiind si ultimul an. De aceea am ales sa merg la filologie, datorita faptului ca nu an inclinatie si atragere spre matematica si materiile derivate.
Nu stiu ce a fost in capul meu, nu sunt un elev problema, nici o data mi s-au adus obiectii din partea profesorilor, am medii decente de 7/8/9, mai ales la materiile principale, de bac. Anul acesta am fost ocupat si cu alte activitati, precum meditatii, in urma carora voi sustine un examen peste 2 saptamani (cambridge). Toate aceste lucruri sunt stiute de catre dna. profesoara.
Asta mi-a spus "ma mai gandesc" aceasta replica fiind urmata de un ras laughing nu stiu cum sa interpretez acest raspuns evaziv laughing

Astept doar pareri de la cei care poate au mai trecut prin asa ceva, multumesc!

Răspuns Câştigător
| CassieBee a răspuns:

Te trece cu siguranta. Parerea mea. Si eu am fost la filo-bilingv si am avut colegi in situatia ta. S-a rezolvat cu un "test" situatia lor. big grin

| horia85 explică (pentru CassieBee):

Problema e urmatoarea, profesoara e austriaca, nu e romanca, nici macar nu stie romana, si din cate stiu, mentalitatea nemtilor e diferita. Asta e principalul motiv pentru care imi fac griji. Daca era romanca, eram trecut deja laughing

| CassieBee a răspuns (pentru horia85):

In cazul asta, n-am cum sa iti zic sigur. Desi tot nu cred ca o sa-si ocupe timpul cu restantieri de la filo.

2 răspunsuri: