| BiancaMB a întrebat:

Buna am si eu o mica intrebarea de aproximativ 6 luni astept sa mi se reactiveze contul de Amazon flex pentru ca mi-a fost inchis pe motiv ca nu am sunat la depozit sa anunt ca, clientul nu este acasa chestie care nu am stiut si nu mi-s-a spus
De fiecare data cand dau mail la ei asta imi spune simt ca e chestie de rasism am vorbit cu un manager din depozit si mi-a spus ca nu se reactiveaza pentru ca nu vor cei din depozit si ca astea ar fi doar scuze
Cum pot face sa se ia o decizie concreta nu pe forma de rasism

4 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Bag sama ca tu nu ai habar ce inseamna cuvantul "rasism" de care-i acuzi.

"Rasismul reprezintă un grup de atitudini, practici și acțiuni care își au sursa în convingerea că diferențele sociale și culturale se explică prin diferențe biologice inclusiv ereditare dintre rasele umane."

Tu nu poti acuza pe nimeni de rasism, ca nu s-a legat nimeni de tine in acest sens. Cel mai probabil te-au marcat ca un client rau-platnic, sau obraznic si ti-au inchis sansele sa mai accesezi contul de amazon.

| JohnnydeFeer a răspuns:

E rasism, Astia de la ebay si amazon, Sunt niste jigodii de oamenii cu romanii.

| darrio2007 a răspuns (pentru JohnnydeFeer):

Cu românii neserioși.

| JohnnydeFeer a răspuns (pentru darrio2007):

Nu chiar, Am cunostinte care au primit ban pe ebay din chesti marunte, Iar nenorociti aia de americani pun tot felul de anunturi false si tepe pe ebay, Si nu se aleg cu repercusiuni.