anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Buna am si eu o problema sunt eleva si stiti si voi ca nu poti fi prietena cu toti colegii dar am si eu o intrebare si astept sfaturile voastre.Eu am o colega de banca putin mai fara incredere in sine, se lasa batjocorita de multi si eu fiind colega ei restul colegilor mau catalizat identic ei sau ca am multe din defectele ei. Dar unii dintre colegi ma cunosc si stiu ca eu nu sunt la fel ca ea si chiar daca suntem prietene eu nu sunt la fel.Si mi-e greu fiindca din cauza ca eu sunt o persoana care ii place sa fie mai "sefa"intr-un grup imi aleg de obicei prietenele inferioare mie ca asa pot fi eu mai importanta sau in centrul atentiei.ca eu inca nu am puterea sa am incredere in mine totala si presupun ca de asta imi aleg prieteni fara tupeu si altele.asa mi-am ales prietenii de acest lucru mai multi colegi de ai mei ma considera la fel ca prietena mea fiindca nu mau cunosc cu adevarat.si de ceva timp o colega mi-a spus ca ea incearca sa ma ajute sa ma integrez in grupul lor. dar mi-a spus ca ei nu o suporta pe colega mea deci nu are nicio sansa sa se integreze si ea in grupul lor.si eu mi-as dori sa ma inteleg bine si cu ei dar sa pot iesi si cu ea chiar daca ies cu ei.Si chiar daca am sa fiu prietena cu grupul din clasa mea as vrea sa ma inteleg in continuare si cu ea fiindca eu o cunosc bine si stiu ca e o fata minunata si ca e o prietena buna si ca la ea ma duc cand am o problema nu la grupul de colegi de la mine din clasa.Si nu stiu ce sa fac ca stiti cum e as vrea sa impac si capra si varza.As vrea sa fiu prietena si cu colega mea de banca dar si cu celalalt grup.Astept sfaturi multumesc

Răspuns Câştigător
gbrltdr
| gbrltdr a răspuns:

In primul rand iti dau un sfat prietenesc...nu incerca sa fii "sefa" intr-un grup de copii/oameni inferiori tie, pentru ca nu vei progresa, ci dimpotriva, vei regresa.
In viata este bine sa te alaturi oamenilor mai inteligenti, mai bine pregatiti pentru ca ai ce invata de la ei, si inteligenti fiind, nu te vor jigni pentru ca esti inferioara lor, ci impotriva, te vor ajuta.
In ceea ce priveste dilemata intre a alege prietena ta buna si grupul de colegi...eu te sfatuiesc sa-ti pastrezi prietena si colega de banca, mai ales ca o consideri o fata si o prietena minunata, iar colegii trateaza-i ca pe niste colegi, si aratati-le ca sunteti doua fete normale si incercati sa va integrati grupului, nu pentru ca ar fi important, ci pentru ca petreceti destule ore impreuna la scoala...in afara scolii, fiecare isi alege prietenii potriviti.
Nu te mai stresa...vezi-ti de scoala si dezvoltati increderea in tine si ajut-o si pe prietena ta!

3 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Daca incerci sa fii sefa e nasol straight face scuze pentru critica dar toti sunt egal, eu mereu mi-am cautat prietene ca mine, tu ai aere de sefa si nu vei fi placuta in societate asa, acum scuze pentru critica incerc sa te ajut.

Ai putea totusi sa iesi cu ceilalt copii dar sa nu uiti niciodata de prietena ta, comportate cu ea ca si cu ceilalti daca ei nu te vor placea pentru ca stai cu ea atunci nu sunt cu adevarat prietenii tai happy
apoi vezi-ti de scoala, sunt sigura ca vei face alegerea potrivita, am incredere in tinewinking mult succes. te pup kiss

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Parerea mea este ca trebuiesa dati mai multa importanta problemei scolare caci, dupa cite ai spus, nu cred sa excelezi la invatatura si, sincer, mult as vrea sa ma-nsel.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

In primul rand nu am probleme cu scoala am avut media generala9 si cred ca este o medie destul de buna.SI in al doilea rand nu sunt genul ala de fata care ii place sa comande mie imi place sa se simta bine toti in jurul meu, dar nu stiu de exemplu in grupul acela care as vrea sa ma integrez nu prea mam simtit in largul meu intotdeauna deoarece uniii dintre ei sunt gen ''fetite'' si ''baietei''cu bani si se simt mai superiori unora dar mie imi plac pentru ca au incredere in sine sunt mai indrazneti si eu mi-as dori sami capat si eu incredere in mine si sa fiu mai indrazneata si de asta cred ca poate daca ma integrez in grupul lor m-as putea schimba in bine.