anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Buna am si eu o problema sunt eleva si stiti si voi ca nu poti fi prietena cu toti colegii dar am si eu o intrebare si astept sfaturile voastre.Eu am o colega de banca putin mai fara incredere in sine, se lasa batjocorita de multi si eu fiind colega ei restul colegilor mau catalizat identic ei sau ca am multe din defectele ei. Dar unii dintre colegi ma cunosc si stiu ca eu nu sunt la fel ca ea si chiar daca suntem prietene eu nu sunt la fel.Si mi-e greu fiindca din cauza ca eu sunt o persoana care ii place sa fie mai "sefa"intr-un grup imi aleg de obicei prietenele inferioare mie ca asa pot fi eu mai importanta sau in centrul atentiei.ca eu inca nu am puterea sa am incredere in mine totala si presupun ca de asta imi aleg prieteni fara tupeu si altele.asa mi-am ales prietenii de acest lucru mai multi colegi de ai mei ma considera la fel ca prietena mea fiindca nu mau cunosc cu adevarat.si de ceva timp o colega mi-a spus ca ea incearca sa ma ajute sa ma integrez in grupul lor. dar mi-a spus ca ei nu o suporta pe colega mea deci nu are nicio sansa sa se integreze si ea in grupul lor.si eu mi-as dori sa ma inteleg bine si cu ei dar sa pot iesi si cu ea chiar daca ies cu ei.Si chiar daca am sa fiu prietena cu grupul din clasa mea as vrea sa ma inteleg in continuare si cu ea fiindca eu o cunosc bine si stiu ca e o fata minunata si ca e o prietena buna si ca la ea ma duc cand am o problema nu la grupul de colegi de la mine din clasa.Si nu stiu ce sa fac ca stiti cum e as vrea sa impac si capra si varza.As vrea sa fiu prietena si cu colega mea de banca dar si cu celalalt grup.Astept sfaturi multumesc

Răspuns Câştigător
gbrltdr
| gbrltdr a răspuns:

In primul rand iti dau un sfat prietenesc...nu incerca sa fii "sefa" intr-un grup de copii/oameni inferiori tie, pentru ca nu vei progresa, ci dimpotriva, vei regresa.