| NoNamesLeft a întrebat:

Asta e prima mea întrebare pe acest site. Nu știam unde să postez asta și e puțin stânjenitor să îmi expun problema, dar... Să trec la subiect.

Nu mai reușesc să învăț. Sunt în clasa a zecea și sunt o elevă conștiincioasă. Încă din clasa a noua, profesorii și colegii m-au remarcat ca fiind o persoană cu înclinație foarte mare pentru științele exacte și care prinde informatia extrem de ușor (sunt profil matematica-informatica) și chiar așa și era. Știința este pasiunea mea, dar în ultima perioadă, și una destul de lungă după parerea mea (aproape cinci luni de când am avut parte de o despărțire care m-a afectat foarte mult, peste care nici acum nu am trecut și nici nu cred că voi trece din moment ce sunt nevoita să îl văd zilnic ore întregi), învățatul a devenit un lucru destul de dificil pentru mine, iar acest lucru mă neliniștește deoarece obișnuiam să mă refugiez în studiu pentru a alunga starea de melancolie (pe care o am si acum) și pentru a-mi utiliza timpul și energia într-un mod productiv. Memorez mult mai greu, mă blochez la calcule (în special când trebuie să rezolv la tablă), o singură pagină de caiet A5 mi se pare imposibil de învățat și nu mă pot concentra. Sunt elevă la un colegiu de prestigiu și îmi este teamă că dacă starea va persista, îmi va afeca foarte grav situația școală. Poate că va suna dramatic, dar a devenit un chin să mai merg la ore. Nu știu ce aș putea să mai fac... S-a mai simțit cineva astfel? Este chiar atât de grav?

Răspuns Apreciat de Editori
| CosminCD a răspuns: