Twiterul are 2 scopuri:
Twitter in scopuri personale
Milioane de oameni au acum un cont de Twitter si numarul de utilizatori e in continua crestere. Multi dintre acesti oameni se bucura ca pot fi in contact mereu cu oameni cu care timpul sau distanta ii impiedica sa se intalneasca. Dupa aceea, au sansa de a impartasi site-uri interesante si lucruri amuzante prin intermediul Twitterului. Altii urmaresc indeaproape formatiile favorite, cantaretii si actorii preferati, Twitterul fiind folosit si de celebritati tocmai pentru a intra in contact cu fanii lor si de a fi mai aproape de ei.
Twitter in scopuri de publicitate
Multe companii nu stiu la ce este bun Twitterul si mai ales cum functioneaza. Posibilitatile lui ca si instrument de marketing sunt nenumarate. Dar, constientizand acest potential, companiile au cerut sa se creeze conturi pentru a furniza clientilor informatii privind noi produse si servicii. Aceste twitturi pot contine si un link care poate fi un element cheie pentru atragerea unor noi clienti. Pe langa faptul ca oamenii se familiarizeaza cu produsele si serviciile oferite, aeste linkuri genereaza si trafic spre site-ul companiei.
Twitter este cel mai rapid si cel mai simplu mod de a crea o relatie cu clientii. Cu un simplu twitt puteti atrage clienti noi si consolida relatiile cu ceilalti vechi. Comunicarea cu clientul este primordiala si Twitter exact asta va ofera.
anonim_4396 întreabă: