| Farcas_Alina_1979 a întrebat:

Cum vi se par mediile mele?
Romana: 8
Engleza: 6
Franceza: 10
Istorie : 10
Religie : 10
Matematica : 7
Biologie : 6
Geografie : 8
Muzica : 10
Desen : 10
Ed. tehnologica : 10
Ed fizica: aici inca nu stiu daca e 7 sau 10
Obt. (T.I.C) : 10
Obt. matematica : 6
Purtare : 10

13 răspunsuri:
| Laura a răspuns:

Foarte bune ţinând cont de anul naşterii.

| Violleta2022 a răspuns:

Mediocre.

| mentholinks a răspuns:

Mediile nu conteaza decat la admiterea intr-un liceu, ce ai in capatana e mai important.

| deeeaqq a răspuns:

Opț nu obț
Puteai să ai medii mai bune în clasa a 6 a, zic și eu. thinking

| FaraNumePls a răspuns:

Buna, sunt medic bunicele, ai putea face ceva acu geografia si engleza, ști tu, să ai măcar un 9 la geografie, eu aveam 10 dar cei drept aveam unele relații de prietenie cu profesorii și dacă nu învățăm intr-o anumit zi ii ceream profului să nu mă asculte în acea zi. laughing Nu îți cer să faci și tu chestia asta căci este cam rău.
Succes in continuare la școală :*

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Cum e posibil sa ai la engleza 6? La mate nu ma mira. Majoritatea sunt paraleli cu materia asta.

| anonim_4396 a răspuns (pentru anonim_4396):

Are 10 la franceza.

| anonim_4396 a răspuns (pentru anonim_4396):

Si ce conteaza? Mi se pare aiurea ca in ziua de azi ca cineva sa nu stie engleza la cata muzica si cate filme in engleza sunt peste tot. Nu mai zic ca engleza se face de la gradinita.

| anonim_4396 a răspuns (pentru anonim_4396):

Ma refeream ca are capacitatea de a invata ceva mai greu ( gramatica limbii franceze e cu mult mai dificila ).

| anonim_4396 a răspuns (pentru anonim_4396):

Degeaba stie de 10 la franceza daca la ceva atat de usor ca engleza nu are macar un amarat de 8 sau 9.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Cam slabut
ai medii mici la engleza si la unul din optionale si asta se vede de la o posta, scuza-ma ca iti spun.
Dar semestrul nu se incheie aici, tu de ce iti calculezi mediile?