Probabil este o problema la serverele celor de la Facebook, asteapta cteva minute si ncearca sa te conectez din nou si vei vedea ca merge.Nu este o problema cu calculatorul, doar browserul Firefox nu poate stabili in acest moment o conexiune cu serverul celor de la Facebook, se intampla destul de des acest lucru din cauza saturarii retelei, a lor nu a ta! Probeaza si de pe alte browsere si vezi daca te poti conecta (Internet Explorer de exemplu ), iar daca perioada de timp in care nu te poti conecta dureaza mai mult de o ora verifica daca antivirusul nu blocheaza pagina respectiva! Verifica de asemenea daca scrii corect adresa! Sterge cookies-urile din Mozilla Firefox! Da un restart la browser!
In Mozilla sunt in
1.Tools(unelte)->Options->Privacy(confidentialitate)->aici le stergi -> click pe ->sa stergeti anumite cookie-uri (le stergi pe toate) tot aici curata si istoricul.
Bafta!
Ai 6-7 metode de rezolvare aici http://www.x-url.com/gjm sau http://support.microsoft.com/kb/956196
Metoda 1: a se vedea dacă se poate vedea o altă pagină Web
Verificaţi pentru a vedea dacă aveţi probleme cu vizualizarea toate paginile de web sau doar câteva pagini web individuale. Pentru a face acest lucru, urmaţi aceşti paşi:
Porniţi Internet Explorer.
Faceţi clic pe linkurile de mai jos sau tastaţi adresa în bara de adrese din Internet Explorer şi apăsaţi Enter pentru a vedea aceste site-uri.
http://www.microsoft.com
http://www.msn.com
http://support.microsoft.com
Dacă nu primiţi un mesaj de eroare similară atunci când vizualizarea acestor site-uri, contactaţi proprietarul site-ul Web afişează mesajul de eroare. Site-ul poate fi temporar offline sau se confruntă alte probleme. Puteţi vizita, de asemenea, următorul articol KB pentru a depana problemele de care încearcă pentru a vizualiza o singură pagină Web: Cum se depanează probleme atunci când utilizaţi Internet Explorer pentru a vizualiza un singur site web sau pentru a accesa webmail
Dacă primiţi acelaşi mesaj de eroare încercarea de a vizualiza site-urile enumerate mai sus, mergeţi la următoarea metodă.
Metoda 2: Executaţi instrumentul Diagnostic reţea în Internet Explorer
De reţea instrument de diagnosticare poate detecta şi să încerce să rezolve problemele de reţea detectate. Pentru a executa instrumentul Diagnostic reţea, urmaţi aceşti paşi:
Porniţi Internet Explorer, şi apoi încercaţi să accesaţi pagina Web care se afişează mesajul de eroare.
Pe pagina care afişează o eroare Internet Explorer mesaj, faceţi clic pe link-ul Diagnose problemelor de conectare. De reţea instrument de diagnosticare va rula. Atunci când instrumentul a fost executat, se va raporta unul dintre următoarele rezultate:
A fost în imposibilitatea de a găsi o problemă.
Acesta a detectat o problemă. În plus, instrumentul va oferi îndrumări cu privire la următorii paşi pentru a lua pentru a depana problema.
Notă Internet Explorer 6 utilizatori faceţi clic pe Detect Network Settings
Faceţi clic pe adresa IP, şi notaţi adresa IP. Puteţi nevoie de el pentru rezolvarea problemelor în viitor.
Urmaţi paşii din instrumentul Diagnostic reţea pentru a rezolva orice probleme de conectare.
Porniţi Internet Explorer.
Dacă primiţi acelaşi mesaj de eroare după ce executaţi instrumentul de diagnosticare de reţea, mergeţi la următoarea metodă.
Notă Nu puteţi utiliza această metodă în Windows 7. De reţea instrument de diagnosticare a fost îmbunătăţit la şi înlocuit cu Troubleshooters Internet. Urmaţi metoda 8 pentru a rula depanatoarele.
Metoda 3: Reiniţializaţi modemul sau router
Resetarea modemului sau router-ul poate ajuta pentru a rezolva problemele. Pentru a reseta modemul sau router, urmaţi aceşti paşi:
Deconectaţi cablul care se conectează la computer la modem.
Opriţi modem şi router.
Nota Dacă modem sau router-ul nu are un comutator de alimentare, deconectaţi puterea de a modem sau router.
Reporniţi computerul.
După ce computerul a repornit, porniţi pe modem sau router, conectaţi cablul de la computer la modem sau router, şi reporniţi computerul.
Asiguraţi-vă că toate cablurile de reţea sunt bine conectate.
Porniţi Internet Explorer.
Dacă primiţi acelaşi mesaj de eroare după resetare modem sau router-ul, mergeţi la următoarea metodă.
Metoda 4: Ştergeţi istoricul de navigare
Dacă resetarea modem sau router-ul nu a rezolvat problema, ştergerea istoricului de navigare s-ar putea ajuta. Urmaţi aceşti paşi pentru a şterge dvs. Temporary Internet Files, istorie, şi datele de formulare:
Internet Explorer 8 sau Internet Explorer 9
Porniţi Internet Explorer.
Faceţi clic pe Instrumente din meniu sau faceţi clic pe pictograma Instrumente şi apoi faceţi clic pe Opţiuni Internet.
În conformitate cu istoricul de navigare, faceţi clic pe Ştergere.
Selectaţi caseta de selectare de lângă Favorite păstrează datele site-ului.
Selectaţi caseta de selectare de lângă Fişiere Internet temporare.
Selectaţi caseta de selectare de lângă Cookies.
Selectaţi caseta de selectare de lângă Istoric.
Selectaţi caseta de selectare de lângă datele din formular.
Selectaţi caseta de selectare de lângă InPrivate de date de filtrare.
În partea de jos a ferestrei, faceţi clic pe Ştergere.
Închideţi Internet Explorer, porniţi din nou Internet Explorer, şi apoi încercaţi să accesaţi pagina Web.
Internet Explorer 7
Porniţi Internet Explorer.
Pe meniul Instrumente, faceţi clic pe Ştergere istoric navigare.
Selectaţi caseta de selectare de lângă Fişiere Internet temporare.
Selectaţi caseta de selectare de lângă Istoric.
Selectaţi caseta de selectare de lângă datele din formular.
Selectaţi caseta de selectare de lângă Cookies.
În partea de jos a ferestrei, faceţi clic pe Ştergere.
Închideţi Internet Explorer, porniţi din nou Internet Explorer, şi apoi încercaţi să accesaţi pagina Web.
Internet Explorer 6
Porniţi Internet Explorer.
Pe meniul Instrumente, faceţi clic pe Opţiuni Internet.
În secţiunea Fişiere Internet temporare, faceţi clic pe Ştergere fişiere, apoi faceţi clic pentru a selecta Delete all offline caseta de text de conţinut şi faceţi clic pe OK.
În secţiunea Istoric, faceţi clic pe Ştergere istoric, apoi faceţi clic pe Da.
Închideţi Internet Explorer, porniţi din nou Internet Explorer, şi apoi încercaţi să accesaţi pagina Web.
Dacă primiţi acelaşi mesaj de eroare după ştergerea istoricul de navigare, mergeţi la următoarea metodă.
Metoda 5: Utilizarea Internet Explorer în modul nr Suplimente Firefox
Utilizarea nr modul Suplimente Firefox incepe Internet Explorer, fără nici o încărcare instalat Firefox, Internet Explorer, repornirea se va re-încărca toate instalate de suplimente. Pentru a face acest lucru, faceţi clic pe Start, indicaţi spre Toate programele, spre Accesorii, spre Instrumente de sistem, şi apoi faceţi clic pe Internet Explorer (fără programe de completare).
Notă Internet Explorer (fără programe de completare) Modul nu este disponibil pentru Internet Explorer 6.
Dacă începând cu Internet Explorer în modul nr Suplimente Firefox rezolvă problema, urmaţi aceşti paşi pentru a izola programul de completare pe care este cauza problemei:
Faceţi clic pe Instrumente, apoi faceţi clic pe Opţiuni Internet.
Faceţi clic pe fila Programe, apoi faceţi clic pe Gestionare programe de completare.
Faceţi clic pe un add-on, în lista Nume, apoi faceţi clic pe Disable.
Repetaţi pasul 3 până când identificaţi add-on, care provoacă problema.
Metoda 6: Reiniţializare setări Internet Explorer de configurare
Atenţie Când utilizaţi caracteristica Reiniţializare totală setări în Internet Explorer, veţi dezactiva toate browser-ul suplimente. Prin urmare, trebuie să se re-activa a programelor de completare pe care doriţi să o utilizaţi după aceea. De obicei, nu este un add-on re-activat atunci când îl reinstalaţi. Trebuie să re-activa manual add-on.
Pentru a reiniţializa setările Internet Explorer la setarea implicită, urmaţi aceşti paşi:
Porniţi Internet Explorer, faceţi clic pe Instrumente, apoi faceţi clic pe Opţiuni Internet.
Faceţi clic pe fila Complex, apoi faceţi clic pe Reiniţializare.
În Internet Explorer implicit caseta de dialog Setări, faceţi clic pe Reiniţializare.
În caseta de dialog Reiniţializare Internet Explorer Settings, faceţi clic pe Reiniţializare. În Internet Explorer 6, faceţi clic pe Restabilire valori implicite, apoi faceţi clic pe OK.
Atunci când setările au fost resetate, faceţi clic pe Închidere, apoi faceţi clic pe OK pentru a reporni Internet Explorer.
Video: Cum să resetaţi setările în Internet Explorer 9
Aici http://www.x-url.com/gjp mai sunt alte 8 metode de depanare AVANSATA completa !
Am mai multe teorii in legatura cu cauzele problemei tale. In primul rand, asigura-te ca data si ora curenta a sistemului de operare este la zi.
In al 2-lea rand, este posibil ca sistemul tau sa fie infectat, de aceea recomand cat mai repede achizitionarea Malwarebytes Anti-malware (versiunea gratis), actiune urmata de o scanare a unitatilor logice.
PS: Nu am idee daca deja esti in posesia unei solutii de securitate sau nu, dar Malwarebytes are un motor impecabil de cautare a virusilor.
Am dedus o posibila cauza a problemei tale citind acest forum.
http://www.chromeplugins.org/......12448.html
Citez : This is most likely your antivirus program (eg. McAfee Total Protection) blocking Chrome from accessing the internet. The firewall is blocking Google Chrome because the antivirus program no longer recognizes it - even though it is on the list of permitted programs. To fix this problem:
1. Click on Firewall > Settings
2. Click on Program Permissions
3. Click Google Chrome & the Delete button
4. Click the Add button
5. Browse for the Google Chrome.exe file (it should be in your User folder>App Data>Local>Google>Chrome>Application
6. Add the program and you're done!
In concluzie, adauga-le browserelor tale exceptii in Windows Firewall.