| Elena282888 a întrebat:

Fac meditație din clasa a 7 cu profesoara de la clasa de romana și nu mai vreau sa fac cu ea. Nu am dat rezultate aveți idei ce scuza sa zic sa nu se supere?

7 răspunsuri:
| Bondarel99 a răspuns:

Daca ii spui ca nu mai vrei sa faci meditatii cu ea pentru ca nu e buna te bagi singura in gura lupului, nu face asta. De asta s-a dat o lege parca si profesorii nu mai aveau voie sa faca meditatii cu elevii lor, dar nu stiu daca mai tine cineva cont.
Eu zic sa ii spui ori ca nu mai ai bani sau timp ori ca te consideri suficient de pregatita si vrei sa faci o pauza de la meditatii.

| Andreeush a răspuns:

Spune-i că nu mai vrei meditații.

| Furnicuta000 a răspuns:

O sa se cam supere.
Ii poti spune ca nu mai ai bani si ca vrei sa iei o pauza dar sub nicio forma sa nu afle ca faci meditatii cu altcineva pentru ca stii cum sunt profesorii, mai ales cand se simt tradati.

| Elena282888 explică (pentru Furnicuta000):

Mulțumesc pentru răspuns dar știe ca am o situație destul de buna și în cls a 8 nu prea se renunță.

| Furnicuta000 a răspuns (pentru Elena282888):

Sa nu cumva sa se razbune dandu-ti note mici, nu stiu ce fel de om este, tu o cunosti mai bine.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Nu are ea nici o vină ca poate ești tu cu capul la băieți și nu înțelegi... Pentru asta nu dai rezultate. Iar dacă materialul e prost la tine, poți merge la 10 profesori.

| shu7e a răspuns:

Daca e profesoara ta directa e cam naspa.
Si daca e si daca nu e eu as sta de vorba cu ea si i-as spune ca nu sunt multumita cu rezultate-le de pana acum si sa incercati o alta abordare. Poate o alta tehnica, poate mai multe intrebari, vedeti voi.
Sau poate ca ar fi mai bine daca unul din parinti ar merge si i-ar spune asta. Nu ca sa renunti (daca e si profa ta la scoala) dar sa incercati o alta abordare. Cum altfel ati mai putea face, la care teme te-ai impotmolit. Poate ai niste goluri din clasele anterioare si asta te tine pe loc.