| Cristian0884df11 a întrebat:

Buna Lume! Am o problema grava rau si mi-e teama de ce o sa mi se intample In fine, sunt student la Universitatea Pitesti Anul trei Medicina si azi am avut problema cu un coleg care de 1 sapt incepea sa isi bata joc de mine nu stiu de ce. Am auzit ca umbla cu niste golani care injura si lipseste, nu invata, fumeaza, drogat din asta, in fine, eu nu i-am facut absolut nimic nici nu l-am atins si da eu nu sunt un tip violent. Mereu daca ma injura unul il las in pace nu-mi pun mintea cu prostii dar azi am fost si putin nervos si a venit la mine si m-a impins si mi-a injurat familia, sa-mi moara familia chestii de genul si m-am enervat atat de tare am zis bag***** si i-am dat de nervi un pumn direct in nas si inca unul in sub barbie de i-a sarit un dinte si i-am spart buza.sad Si acum vine problema, ce pot pati maine ca am ajuns la director si i-am spus ca el o inceput fara sa-i fac nimic si m-a inteles ca a vazut pe camera si o spus ca discutam maine si mi-e teama sa nu ma exmatriculeze ca atunci sunt mort de-a binelea. Daca stie cineva un regulament sau un sfat, stiu nu trebuia sa-l lovesc, violenta e arma prostului. Stiu astea dar nu am mai suportat, nu am rezolvat nimic cu bataia dar na, fapta-i consumata acum, ce pot pati? Multumesc anticipat happy

Pentru a răspunde la o întrebare trebuie să ai cont pe TPU.ro
Răspuns Câştigător
| Adry05 a răspuns:

N-avem cum sa dam un raspuns pentru ca aici depinde de director. El pare c-ar fi putin de partea ta ceea ce inseamna ca poate scapi. Dar te inteleg, sincer, e cel mai oribil lucru sa-ti spuna cineva asa ceva, am patit si eu si efectiv am vazut negru in fata ochilor. Niste nenorociti, merita toata bataia pe care si-a luat-o si sper sa scapi fara nicio pedeapsa.

| Cristian0884df11 explică (pentru Adry05):