Asa cum ii spune si numele, un "quality manager" este responsabil de calitatea produselor/serviciilor furnizate de catre companie.
De obicei, acest post este ocupat de persoane cu experiente tehnice, foarte scrupuloase si atente la detalii, care se asigura ca standardele de calitate sunt respectate cu strictete.
Se pare ca functia de "manager de calitate" este extreme de importanta, avand in vedere ca o problema de calitate a unui produs este "o cale sigura pentru deteriorarea ireversibila a brandului" si chiar un generator de pierderi uriase.
De altfel, in planurile de strategie de criza, quality managerul face parte din echipa de interventierapida si are atributiuni foarte mari.
Daca te tenteaza o astfel de slujba, mai ales ca salariile sunt destul de mari, chiar oscilante (pot pleca de la 1 000 de euro si pot ajunge chiar la 4 000 de euro), trebuie sa stii ca vei avea parte de foarte mult stress, cauzat de responsabilitatile uriase.
In acest caz, masina de serviciu, telefonul si laptopul sunt unelte de indeplinire a muncii, nu beneficii (un quality manager merge foarte des in delegatii).
Managerul de calitate poate fi subordonat unui "production manager" ori unui Chief Executive Officer.
http://allfacebook.com/tag/content-creator
ADVERTISING -Totalitatea procedeelor prin care un mesaj (un produs, un serviciu, o idee etc.) este promovat către public; publicitate.
http://allfacebook.com/tag/insights-analyst
fundita?