| kagom3 a întrebat:

Buna prieteni! am vazut un baiat foarte dragut in liceu si am rugat pe cineva sa imi faca cunostinta cu el,am vorbit dar (mentionez eu clasa aX-cea el a XI-a si am vorbit pe hol dar (el nu a mai avut o prietena pana acum) mi-a spus ca nu vrea sa se implice intr-o relatie(asta a spus si inainte sa ma vada, gandindu-ma ca poate nu-i place aspectul meu fizic, dar nu e asta) si ce credti? adica are 18 ani si dc nu ar vrea o relatie? ce as putea face sa vorbesc cu el? si sa-l conving sa ne cunoatem mai bine?

P.S invata foarte bine, e dragut, iar parintii lui sunt profesori de sport) va rog ajutati-ma si eu sunt la fel si ne potrivim de minunesad

Răspuns Câştigător
| GheorghiuIoana a răspuns: