anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Bună seara dragi utilizatori. Această întrebare are legătura cu alegerea unui liceu, date fiind condițiile de față, mai multe explicații voi aduce în rândurile de mai jos.

Sunt elev în clasa a 8 a la un liceu bun din Iași. În perioada de carantinare și izolare, prin prisma noului corona virus „SurS-CoV 2", cel puțin în prima perioadă de zile (martie-aprilie) credeam atât eu cât și familia, prietenii, o parte din colegi și părinți, faptul că se vor anula examenele. Am făcut o mare prostie și m-am culcat pe urechea asta. Îmi asum în totalitate greșeala făcută.

În incpitul acestui an, optam pentru un Liceu Teoretic, profil științe ale naturii, însă am observat că recent cu ajutorul broșurii informative cu privire la mediile de intrare, acestea au „explodat". În mod cert, nota la matematică nu va trece de 5, 40 / 6, 30 însă la limba româna va fi în jur de 9, 40 - 9, 50.

Acestea fiind spuse, vreau să vă întreb, dacă voi urma filierea tehnologică (Colegiul Tehnologic Gheorghe Asachi) sau un alt liceu tehnologic cu profil pentru „ecologie și protecția mediului" sau Liceul Tehnologic „Petri Poni" pe filiera chimiei industriale și a medicamentelor, atunci când voi susține examenul de bacalaureat, diploma va avea aceeași valoare?

Mă refer la faptul că, diploma obținută din urma examenului de bacalaureat de pe filiera tehnologică, îmi va oferi oportunitatea să aplic la diverse facultăți care se bazează pe nota obținută în urma examinării (exemplu: medicină sau drept).

Mulțumesc frumos! Vă urez o seară plăcută în continuare!

Răspuns Câştigător
| Nemessys a răspuns:

Singurul lucru care conteaza pentru intrarea de la facultate este NOTA pe care o obtii la bacalaureat.