| Alexandrio a întrebat:

Buna sunt baiat am 17 ani aproape 18 pana acum nu am avut nici-o relatie cu vreo fata pentru ca sunt prea timid iar acum m-am decis sa imi fac o prietena.Din cate am observat ma plac doar fetele urate chiar deformate facial in unele cazuri, iar de fetele dragute imi este teama sa le bag in seama.Stiu ca un barbat adevarat nu alege o fata dupa felul in care arata dar eu sunt incepator si nu simt inca asta de fapt in sufletul meu sunt un copil de 8 ani fara vreo experienta care incearca sa agate fete mult mai mari sad ...in exterior sunt mai dur dau impresia de tip Coleric(tupeist, cu experienta). oare din lipsa experientei de viata si prieteni mei ma vad prea slab necunoscund vreun tip de limbaj trupesc sau tip de gandire feminina cat despre copilarie am avut un singur prieten cu care ma jucam cu mingea iar la scoala nu vorbeam cu fetele pentru ca toate erau frumoase sad.In concluzie sunt un baiat obisnuit care in prezenta fetelor ma transform 100% si nu le pot arata chestii care ar fi amuzante daca nu as avea acest blocaj in prezent sunt la un liceu plin de baieti cu profil auto intr-o situatie asemanatoare sunt si prieteni mei dar nu toti.Va rog un raspuns cat mai folositor la intrebarile mele dau fundawinking

Răspuns Câştigător
| Alice001 a răspuns:

De ce nu incerci cu una ' urata' care se da la tine. Adia, fiecare e frumos in felul lui nu de altceva laughing Ce voiam sa-ti spun e ca ' combini' o fata care se da la tine, sa fiti impreuna pana ai ceva experienta, cat crezi tu si dupa probabil dupa o sa ai mai mult curaj si cu restul fetelor big grin Daca mai ai alte intrebari sau nelamuriri...

3 răspunsuri:
| Alice001 a răspuns:

Ca du-te omule la o fata si vorbeste-i ca nu te manaca! laughing Serios, ii ceva normal sa vorbesti cu fete. Doar du-te face-ti cunosinta si te descurci.

| Alexandrio explică (pentru Alice001):