Mă, tu trăiești pe FaciBuci, sau în realitate?!? mai băgami-aș tot ce pot în tâmpeniile astea care vă determină să vă puneți viețile pe tapet, să le vadă toți trolii din lumea largă și pe urmă tot voi să plângeți că „Uite mamă, m-a înjurat Bulă pe FaciBuci, că zice că sunt grasă"! Păi poate că chiar ești. Dar ai fi fost la fel și dacă nu zicea ăla. Tot așa cum poți să nu fii grasă, dar unii să facă mișto pentru că asta le e job-ul!
Vezi-ți de viața ta, dar învață-te să fii discretă. Șterge din lista de prieteni pe toți trolii, pune profilul să nu mai fie public ș.a.m.d.
Da....in primul rand invata ce inseamna sa fi frumos pentru ca:"(nu este, este șaten și cu ochii albaștri)" nu inseamna frumusete, sunt 2 culori irelevante. Dar ma rog...pai la cum ai povestit prima parte tind sa le dau dreptate colegilor tai, dar daca tot e "marea dragoste a vietii tale, tuturor vietilor ca na, poate te reincarnezi" fii mandra de asta, lasa oamenii sa spuna ce vor si tu fi fericita de relatia ta, fi mandra de tine si de iubitul tau. Dar intr-un fel parca si tu atragi aceste "invidii" nu poti merge intr-o vacanta fara sa te lauzi punand poze pe facebook?(nu stiu, in viziunea mea asta e, lauda) fa poze dar pastrati-le pentru voi doi, acum daca si tie iti place sa le pui sa vada toti ca esti pe Everest, pe luna sau in centrul Pamantului atunci invata sa te obisnuiesti cu invidiile. Cat despre copiat, se poate copia si la tabla, sa te invat cum? Nu mai baga in seama rautatile, tu bucura-te de ce ai si fi mai vesela, le dai satisfactie oamenilor daca ramai trista. Succes.