| theodoraanamaria a întrebat:

Bună, sunt din Timișoara și sunt eleva, de câteva luni o fata tot are o problema cu mine, înainte ma tot suna și ma ameninta apoi le întorcea și spunea ca sunt glume, am încercat sa fiu cât de educata am putut și sa nu răspund deloc amenințărilor ei dar deja ma simt hartuita, îmi tot scria sa ma întrebe lucruri despre mine și dacă nu răspundeam, ma suna incontinuu, fata este mai mica decât mine și este în liceu cu mine, recent a început sa-mi facă complimente.Nu știu sa ma bat și nici nu vreau probleme. Ce sa fac? Cu cine sa vorbesc?

Răspuns Câştigător
| Violleta2022 a răspuns:

Pentru acest lucru exista DIRIGINTE la scoala, ca sa raportezi toate probleme care ti se intampla de la colegi si colege.
Nu recomand bataia ca nu sunteti animale!
Rezolva problema asa cum este normal si legal, raportand (facand plangere) dirigintelui tau sau directorului scolii.

| theodoraanamaria explică (pentru Violleta2022):

Mulțumesc pentru raspuns, dar diriginta mea e supărată pe clasa noastră și nu cred ca ma va ajuta.și dacă ii spun, va dori sa vorbească cu ea și apoi mi e frica sa nu ma prindă pe strada singura.

| Violleta2022 a răspuns (pentru theodoraanamaria):

Bu are nici o importanta ca diriginta este suparata, tu trebuie sa-i raportezi fiindca asa cere legea, fiindca bataia iti poate aduce nota 2 la purtare sau exmatricularea din scoala, asta intr-un caz fericit ca -n unul nefericit cand ti s epune pata sa o bati, poata sa cada cu capul de coltul bancii si sa moara acolo.

4 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Ai putea cu parintii tai sau cu diriginta sau cu psiholoaga scolii

| DariaDark a răspuns: