| Anonimm137 a întrebat:

Sunt eleva in clasa a 9-a la liceul decebal din constanta, la mate-info. Ultima medie de admitere acolo a fost 8, 60. Din mai multe motive, as vrea sa ma mut in clasa a 10-a la liceul mircea cel batran la mate-info intensiv germana. Acolo, ultima medie e 9, 88. Pe primul semestru (nu vreau sa ma plang dar asa e -.-) am cam facut o varza deoarece am avut niste probleme de familie care m au afectat. Si din cauza asta, media mea pe sem 1 e 8, 76.
Si problema e urmatoarea: chiar daca m as straduii foarte mult si ca prin minune as avea media cat mai aproape de 10 sau chiar 10, tot nu as reusi sa am media nici macar egala cu 9, 88. Sunt foarte dezamagita si situatia asta nu mi da pace. Vreau neaparat sa ma mut la acel liceu ( nu mai stau sa insir motivele pentru care imi doresc atat de mult asta ) si stiu ca multi dintre voi veti zice " muta te in clasa a 11-a" dar credeti ma pe cuvant ca situatia arde si nu mai pot astepta inca un an. nu mai sunt in stare. ( stiu suna penibil ) [ prea multe paranteze sorry ]