| vrajitoarea_1628 a întrebat:

Sunt eleva in clasa a-9a si v-as ruga sa-mi da-ti niste idei pentru prima zi de scoala dar si in celelalte zile (pentru ca uniforma ne este adusa in 2 saptamani de la inceperea scolii) vreau sa precizez ca sunt cam plinutaworried si nu imi sta bine cu oricesad

Va rog sa ma ajutati cu cat mai multe sfaturi >big grin

5 răspunsuri:
| Andraa a răspuns:

Mai intai de toate trebuie sa stii ca nu ai voie sa porti bluze foarte stramte. Ele nu vor face decat sa iti scoata in evidenta burtica.
Un pulover cu croiala stil retro, cu umerii cazuti cred ca te-ar avamtaja...si niste jeansi, dar sa nu aiba talia foste mica...big grin

| Andraa a răspuns:

Foarte*

| buburuzAndreea a răspuns:

Ar merge si o rochita babydoll, stransa pe talie, poti sa pui si o curea sau o centura, si mai largutza in jos, pe solduri. Dar ca sa fie potrivita pentru scoala trebuie sa fie simpla, decenta. Daca e cu bretelutze, ca sa nu fii prea dezbracata, poti lua o camasa pe dedesubt.

Sau ai putea sa mergi in blugi, cred ca stii tu care te avantajeaza. Am vazut pe la magazine niste camasi super, sunt mai lungi, cam peste fund si arata foarte cool. Poti sa pui fie o centura rosie, o cravata draguta, ceva.

Daca te nu te simti bine imbracata formal, poti lua un tricou mai simplu si un sacou cambrat (strans pe talie).

Cred ca merge si o fusta 3/4 cu o camasa. Daca fista e simpla camasa poate fi mai colorata.

Oricum, ideea e sa te imbraci decent si ingrijit. Trebuie sa faci o impresie buna in prima zi de liceu.

Aaa si daca tot veni vorba, ai grija sa iti dai silinta la inceput, sa ridici mana, sa-ti faci temele si sa te pregatesti. Pentru ca asa te iau de copil bun si iti va fi mult mai usor dupa cateva luni. Daca te vor mai prinde cu lectia neinvatata, profii vor crede ca e doar o intamplare, doar esti elev serios. E foarte importanta impresia pe care si-o fac la inceput!winking

Cam atat. Multa bafta la liceu!

| Jonsdottir a răspuns: