| alejinxique a întrebat:

Sunt eleva in clasa a11a si am probleme cu un prof. Tot timpul se uita la/dupa mine indiferent daca preda sau vorbeste cu cineva. Azi a venit din spatele meu (eu o asteptam pe profesoara de stiinte in holul salii profesorale) si mi-a pus mana pe umar insistent zicandu-mi "ce faaci, chiuleesti?" Asa face tot timpul. Prietenele mele au observat. Parintii mei nu stiu absolut nimic pentru ca mi-e frica sa nu faca scandal si sa imi afecteze media sau sa se comporte apoi si mai oribil. O cunostinta mi-a zis ca lucrurile se vor rezolva de la sine si ca ii va trece. Consider ca situatia nu este normala. Ce sa fac? Sa ii dau o palma nu pot si nici sa chiulesc nu e o solutie.

9 răspunsuri:
Elianna
| Elianna a răspuns:

Esti, cum s-ar zice,"in colimator". Intr-un fel este bine acest lucru, ca te forteaza sa fii corecta, sa nu chiulesti. Daca insa te persecuta, adica te noteaza mai putin decat meriti, te pedepseste nevinovata, te hartuieste sexual, atunci trebuie sa spui acest lucru la parinti. Cat timp te priveste cat preda(sa stii ca profesorii au obiceiul acesta de a lua tinta un elev mai aratos sau mai atent si sa para ca ii preda numai lui!)nu este nimic primejdios. Ma gandesc si ca poate ca nu arati rau si ca profesorul este relativ tanar! Eu zic sa lasi lucrurile asa, cat timp nu-ti face rau.

| Lora a răspuns:

Sa nu bagi in seama ar fi cel mai bine si sa nu ramai singura niciodata pentru ca nu se stie ce-i mai trazneste prin bila aia numita cap.

| pwp a răspuns:

Cati ani are?

daca e tanar, probabil ii place de tine!
daca e batran, inseamna ca e pedofil!rolling on the floor
glumeam. poate asa ti se pare tie! cred ca mai tarziu iti va trece!
succes!love struck

| GeOrGiAnNA20 a răspuns:

Stai linistita nu cred ca e ceva iesit din comun. daca pe parcurs lucrurile avanseaza discuta cu diriginta.

| basexcu a răspuns:

Esti chiar asa de irezistibila? happy

| soare a răspuns:

Zi la director sau vorbeste cu el si zi sasi vada de nevasta