Buna, si eu am fost ca tine oarecum. am avut o buna prietena, insa am lipsit o saptamana pentru ca am fost in Praga, iar cand m-am intors, era prietena cu alta. Un sfat prietenesc, din experienta mea, e ca fetele niciodata nu pot fi foarte bune prietene. Mai prietena ca mama si sora sa nu ai pe nimeni. La un moment dat tot o sa te barfeasca. Poate nu acum, dar mai inclo cu siguranta.Nu te avanta sa ai incredere deplina in nimeni. Sunt studenta, foarte sociabila, dar degeaba. Daca doua fete prind a-si purta ura, aia niciodata nu se va schimba, insa intre baieti nu e asa. ei nu sunt lingusitori, chiar daca se injura si se bat, tot prieteni raman. in schimb la o fata doar sa ii spui ca nu ii sta bine cu ceva si deja e gata. Si cu timiditatea nu stiu ce sa spun...degeaba esti asa. Si eu am fost slaba, 39 kg 1, 57. dar am facut sport. Si eu am nasul mai mare, si ochii. Si ce? asa esti tu. trebuie sa ai incredere in tine, daca tu nu ai, cum ai vrea sa aiba altii? lasa-le pe pitipoance sa isi faca de cap, multe nu o sa ajunga sa isi ia bacul. fii simpla si modesta, invata, pentru ca nu acum te mariti, te vei marita dupa ce faci o facultate, dar daca nu ajungi in stadiul ala e nasol... nu prea ai viitor doar cu liceu. altii au de fapt si 3 facultati si tot nu muncesc ca nu au unde. E bine sa ai iubiti, si eu am avut, o sa te saturi laun momentdat dar pune scoala pe primul loc o sa fii mai apreciata ca fata desteapta, simpla, cuminte, modesta, decat pitipoanca machiata si prostuta. Cum de altfel asa vezi si tu baietii care zilnic sunt cu placa de par in cap, cercei in urechi si altele Cand o sa fii mai mare sa vezi altfel lucrurile. Nu te complexa de asta Eu m-am ingrasat cu anticonceptionale, insa nu te sfatuiesc sa faci asta fara sa te consulti cu mama ta sau cu un medic. Pot avea efecte adverse. Putem vorbi despre mai multe daca ai intrebari :* Capul sus! Omul sincer si onest e mai frumos decat cel impodobit cu lucruri care nu il definesc