| Dia07 a întrebat:

Sunt studenta si mi s-a spus ca daca nu fac Sport, imi pierd creditele si cumva voi avea restanta. Este adevarat?
*eu nu pot face sport.(scutita medical)

Răspuns Câştigător
| StevenMetalhead a răspuns:

Salut. Straniu, nu știu cine ți-a spus, dar tu ai scutire medicală, pe care ai prezentat-o profului, nu ar trebuie să-ți pierzi creditele. Poate doar în sensul că nu le vei obține, dar uite ce-ți zic. Du-te și vorbește cu proful de ed. fiz., el poate îți va spune să pregătește ceva vreun referat...la noi așa mergea chestia, chiar dacă persoana este scutită, dar ți-aș sugera personal să discuți cu el și dacă nu decide nimic, vorbește și întreabă directorul. Succese

4 răspunsuri:
| sierra1 a răspuns:

Prezintă scutirea la secretariat și informează proful (așa, din complezență)

| AvalohAlyn a răspuns:

Daca esti scutita medical nu poti pati nimic din cate stiu.Dar trebuie sa prezinti scutirea la profesor, secretariat, conducere.

| AFR81 a răspuns:

Ceea ce ti s-a spus nu este adevarat. Sau poate nu ai inteles tu bine. Din moment ce detii o scutire valabila (la facultate mie mi-au cerut de la medicina sportiva), nu mai trebuie sa iti faci nicio problema.

| Bondarel99 a răspuns:

Ti-am mai spus și la întrebarea anterioară.
Asta e regulamentul universității, dacă in contractul tău de studii scrie ca ai sport ca materie atunci trebuie sa treci la acea materie, dacă nu treci la ea ramai fără acele 2-3 credite sau cât are și nu poți termina facultatea. Ei nu pot schimba regulamentul pentru tine, o sa te întrebe de ce te-ai dus acolo dacă știai asta, chiar dacă nu știai.