| Liquor a întrebat:

am 18 ani si sunt in clasa a12a, deja ne apropiem de vacanta se paste si de finalul "povestii"... Majoritatea colegilor mei deja nu mai dau pe la scoala pe motiv ca ar sta sa invete (in fata profesorilor, asta spun). Mereu am fost o eleva mai slabuta dar nu genul ala care nu depaseste pragul de 6, revenind, mama ma tot critica, ea considera ca are cel mai prost copil din tot orasul, considera ca eu chiulesc asa aiurea dar am tot incercat sa ii arat ca raman mereu ultima in clasa cand toti colegii mei pleaca sau nu vin...dar mai sunt zil cand chiar nu am chef de stat la scoala si motait pe banca. Am incercat sa ii zic sa vina la scoala, i-am dat nr dirigintei ca totusi sa vada ca nu sunt singura eleva care mai are zile fara chef de ore...azi dimineata a facut o criza ca nu m-am dus la liceu, asta dupa ce eu vorbisem cu toti colegii sa nu venim (a vazut si ea conversatia)... Ce ii pot face sa inteleaga ca sunt o eleva banala, ca sunt exact ca ceilaltim..la simulari ia aratat ca asa proasta cum ma considera ea, pot sa iau bac-ul...dar tot bate din picioare sa ma duc pana si cand nu se invata, doar ca sa fiu acolo prezenta...ce ii pot face?

11 răspunsuri:
| mgtow a răspuns:

Cu note de 6 bacul il iei dupa cateva incercari repetate, ea zice sa mergi ca sa te vada profii ca ai interes sa treci apoi la corijenta te trec, dar stii ca acum parintii le da cate un obsechiu la profi sa-i treaca pe ochi buni apoi la bac raman varza.

| PedoBarbie a răspuns:

Bună!
Nu contează ce fac ceilalţi, tu du-te la şcoală. Indiferent ce clasă eşti, dacă ai examen sau altceva- la şcoală te duci mereu când e programul. Dacă ceilallţi se aruncă în cap te arunci şi tu?
Succes!

| 116111 TelefonulCopilului a răspuns:

Buna,

Hai sa stam de vorba. Vrem sa te ajutam sa-ti fie mai bine.